کولتور پارک ازمیر

کولتور پارک ازمیر

کولتور پارک ازمیر

ازمیر Kulturpark به عنوان پارک اصلی ازمیر و ترکیه در نظر گرفته می شود که فعالیت های متنوعی دارد. این منطقه سرسبز همه ساله میزبان نمایشگاه بین المللی ازمیر و همچنین برای لذت بردن از طبیعت برای شهروندان است.

این پارک مسیرهای ویژه ای برای: دویدن ، پارک لونا ، کافه ها ، اماکن فرهنگی ، مجتمع های ورزشی و طبیعت سرگرم کننده دارد ، از گردشگران در هر سنی استقبال می کند.کولتور پارک ازمیر

پیش از تاسیس محوطه نمایشگاهی جدید واقع در قاضی امیر که اینک ساخت آن به پایان رسیده ، کولتور پارک با فضایی بالغ بر 430 هزار مترمربع در طول سال میزبان حدودا 30 نمایشگاهِ اختصاصی بوده است از این رو ، یک مکان تجاری نیز به شمار می رود؛ بعلاوه ، این مکان که مطمئنا تمام اهالی ازمیر خاطره ای در آن دارند، توانسته در اذهان عمومی نقش ببندد. قدیمی ترین سالن عقد ازمیر نیز در این جا قرار دارد.

کولتور پارک با داشتن 9500 درخت، دارای گونه های نادری از درختان در ترکیه است . درختانی که از قسمت های مختلف جهان نظیر: آمریکای جنوبی ، سیبری ، اروپا و شرق دور به ازمیر آورده شده اند، به عنوان منبع غنی اکسیژن، گشت و گذار در شهر را لذت بخش تر خواهند کرد. این مجموعه دارای 5 درب اصلی به نام های : لوزان ، مونترو ، جمهوریت ، 26 اوت و 9 سپتامبر (اِیلول) می باشد که هر یک در تاریخ کشور ترکیه ، مفهوم و اهمیت ویژه ای دارند.

در مرکز این پارک عظیم یک دریاچه زیبا قرار گرفته است که اطرافش را کافه‌ها و رستوران‌های شیک پوشش می‌دهد. شما می‌توانید ساعاتی را از قایق‌های که بر روی این دریاچه شناورند اجاره کنید و به تماشای ماهی ها و اردک‌ های زیبای دریاچه بروید. همچنین به مرکز ورزشی کولتور پارک سری بزنید و از باشگاه تنیس آن دیدن کنید .

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه