منطقه کاییت هانه استانبول Kağithane Istanbul

منطقه کاییت هانه استانبول Kağithane Istanbul

منطقه کاییت هانه استانبول یکی از زیباترین و مدرن ترین مناطق استانبول است و می تواند یکی از آرام ترین مناطق شهر باشد و برای خرید ملک در استانبول یکی از آرامترین انتخاب هاست.اگرچه تاریخ دقیق این منطقه در دسترس نیست ، اما در زمان فتح استانبول در این منطقه در دوره بایزید در قرن هفدهم میلادی یک کارخانه کاغذ سازی وجود داشت که باید نام این منطقه را از آن گرفته باشند .

این منطقه از شمال با منطقه ساریر، از جنوب شرق با منطقه بشیکتاش و منطقه شیشلی، از جنوب غربی با منطقهبی‌اوغلو و از غرب با منطقه ایوب سلطان همسایه می‌باشد. 

یکی از دلایل رشد این منطقه موقعیت محلی آن است که یکی از مناطق مرکزی استانبول امروزی است. در حال حاضر ، مناطقی از منطقه هنوز صنعتی هستند ، زیرا در گذشته نه چندان دور ، زمانی که استانبول هنوز شهری به این وسعت نبود ، این منطقه یکی از مناطق با بافت صنعتی و در نتیجه خانه های ارزان قیمت به حساب می آمد. این بنا هادر این منطقه ساخته شده است تا افراد کم درآمد و افرادی که در بخشهای صنعتی کار می کنند را در خود جای دهد. به تدریج ، با رشد شهر استانبول ، بافت این منطقه تغییر کرد و تعداد زیادی از واحدهای صنعتی از این منطقه منتقل شدند و بقیه نیز تا پایان سال 2023 از این منطقه به خارج از استانبول منتقل می شوند .

به دلیل وجود چندین دانشگاه در این منطقه ، چهره این منطقه از منطقه صنعتی به منطقه فرهنگی و مسکونی تبدیل شده است و علاوه بر این ، شرکت های معتبر ساختمانی ساخت مجتمع های مسکونی بزرگ و مدرن را در این منطقه آغاز کرده اند که به طور کلی تغییر کرده است .

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه