محله کوزگونجوک استانبول

محله کوزگونجوک استانبول

محله کوزگونجوک استانبول یکی از محبوب ترین محله ها که بسیار امن و دوست داشتنی است. و جمعیت این محله بسیار اندک است. بیشتر ثروتمندان ، هنرمندان ،  نویسندگان و افراد تحصیل کرده در این محله زندگی می کنند. و مانند محله جهانگیر در قسمت اروپایی افراد برجسته ای را شامل می شود.

محله کوزگونجوک استانبول Kozguncuk Istanbul  دهکده ای زیبا و منحصر به فرد در منطقه اسکودار است. که در مجاورت تنگه بسفر است و پر از تپه است. این محله بی نظیر با خانه های چوبی زیبای عثمانی است که قدمت آن به قرن نوزدهم برمی گردد.

این مکان عالی برای فیلمبرداری و عکاسی از عروسی ها و شوهای تلویزیونی در فضای باز است.

محله ای کوچک که می توانید دو یا سه روز کامل را به گشت و گذار در آن بپردازید. و برای فرار از ازدحام  جمعیت می توانید به این روستا پناه ببرید. و از این منطقه می توانید به سایر مناطق آسیا بروید. همچنین می توانید از اسکله اسکودار با قایق به قسمت اروپایی بروید.

از بشیکتاش تا اسکودار با قایق حدود 10 دقیقه طول می کشد. اما در طول مسیر دوست دارید دیرتر به مقصد برسید. و از اسکودار می توانید پیاده به محله کوزگونجوک استانبول بروید. و به گشت و گذار در آنجا بپردازید.

یکی از جاذبه های محله کوزگونجوک که بسیار دیدنی هم هست ، یک خیابان طولانی است که پر از رستوران ها و کافه های زیبا و قدیمی است ، همه میزها و صندلی های خود را در پیاده رو قرار می دهند و به مشتریان خود خدمت می کنند. دختران و پسران  که پشت میز و صندلی هانشسته  و دور از هیاهوی روز  از وقت گذرانی و  در کنار هم بودن در این فضای رویایی لذت می برند.

کافه های محله کوزگونجوک استانبول

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم در ترکیه است که می تواند روز شما را بخوبی رقم زده یا آنرا خراب کند. که مردم ترکیه عاشق صبحانه خوردن هستند. در این منطقه بهتر است خود را به یک صبحانه عالی ترکی دعوت کنید.  کافه های کوچک و دنج در اینجا وجود دارد که می توانید صبحانه عالی را با غذاهای خوشمزه در اوایل صبح در فضای باز زیر سایه درختان نوش جان کنید.

پارک Fethipasa Korusu

در این محله قدیمی و جذاب پارکی وجود دارد که هم از نظر گردشگران و هم از طرف مردم محلی بسیار محبوب است. پارکی که بیشتر شبیه جنگلی کوچک است.

این پارک بر روی تپه ای واقع شده است که محبوبیت زیادی در بین خانواده ها دارد. و یک محیط دلپذیر و آرامش بخش است. و دارای یک رستوران است. در آن رستوران می توانید منظره ای بسیار دیدنی از شهر و بسفر را تماشا کرده و لذت ببرید.

فضای بسیار خوبی برای کودکان وجود دارد تا با چمن و تاب و سرسره هایی که جون می دهد بازی کند و از کودکی خود لذت ببرد.

کافه کتاب Nail Bookstore

در این محله کتابخانه ها و کافه های مختلفی وجود دارد. یکی از مشهورترین ها کتابفروشی Nail bookstore است. در این کتابخانه کتابهای ترک زبان و … یافت می شود. و در کنار آن می توانید در مکانی آرام و دنج از قهوه لذت ببرید.

خرید در Kastamonu Köy Pazarı

اینجا یک فروشگاه مواد غذایی معروف است که محصولات از سراسر ترکیه را ارائه می دهد و مکانی عالی برای خرید پنیر محلی ، آجی ، میوه و سبزیجات تازه ، عسل و مربا است.

خانه های رنگی رنگی نماد محله کوزگونجوک استانبول

کوزگونجوک  به خانه های رنگارنگ خود معروف است و اگر در کوچه پس کوچه های آن قدم بزنید ، از دیدن خانه های رنگارنگ  آن شگفت زده خواهید شد. این واقعا زیباست و البته یک موضوع عالی برای عکاسی .

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه