محله زیبای باهچه شهیر در استانبول

محله زیبای باهچه شهیر در استانبول

باهچه شهیر محله ای زیبا و مجلل است که در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. این شهر به دلیل فضای سبز فراوان به «باغ شهر» معروف است. این محله دارای ساختمان‌های مسکونی باشکوه، مراکز خرید محبوب، پارک بزرگ حوض باهچه‌شهیر، کافه‌های دنج، رستوران‌های متنوع، دریاچه مصنوعی، و مسیرهای پیاده‌روی است. این یکی از بهترین مناطق استانبول برای زندگی، خرید ملک یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است.

ویژگی های Bahçeşehir

یکی از ویژگی های مهم زمین شناسی باغچه شهیر وجود تپه های بلندی است که بر زیبایی طبیعی آن می افزاید. این ویژگی در کنار توجه به جنبه های مهم معماری و شهرسازی باعث ساخت ساختمان های مختلف با نماهای زیبا و دوام بالا شده است. بهترین نمونه از این گونه ساختمان ها مراکز خرید مجلل با برندهای مختلف محلی و بین المللی، رستوران های شیک و از همه مهمتر مجتمع های مسکونی عالی هستند.

این محله دارای امکانات بسیار باکیفیتی برای مقاصد رفاهی، اجتماعی، تفریحی، بهداشتی، آموزشی و تجاری است که به راحتی می تواند انتظارات هر فردی که به دنبال یک سبک زندگی مجلل و مناسب است را برآورده کند.

امکانات رفاهی در باهچه شهیر

محله باهچه شهیر مجهز به امکانات رفاهی مختلف از جمله بیمارستان، درمانگاه، داروخانه و مراکز تناسب اندام است. همچنین دارای پارک‌ها، زمین‌های بازی و زمین‌های ورزشی زیادی برای فعالیت در فضای باز است.

زیرساخت های باهچه شهیر

باغچه شهیر در زمینی به مساحت 4703000 متر مربع ساخته شده است و دارای یک دریاچه مصنوعی (300000 متر مربع) و پوشش گیاهی متنوع با ساختارها و امکانات مدرن است. از آنجایی که این محله به عنوان یکی از محله های مجلل استانبول طراحی و برنامه ریزی شده است، ساختمان های مدرن مسکونی، تجاری، رفاهی، اجتماعی و اداری در آن به چشم می خورد که از معماری و کیفیت بسیار خوبی نسبت به دیگر نقاط قدیمی استانبول برخوردار است.

همچنین امکانات شهری و ارتباطی لازم برای افزایش شرایط کار و زندگی ساکنان آن در نظر گرفته شده است. یکی از این امکانات، احداث شبکه جاده ای جدید در اطراف محله است که دسترسی به سایر مناطق را بسیار آسان کرده است.

منطقه ویلا

باهچه شهیر منطقه ای نوساز و تقریباً جدید در استانبول است. ساختمان های زیبای زیادی از ویلا گرفته تا آپارتمان دارد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این محله در قسمت شمالی منطقه اسنیورت واقع شده است و دارای یک منطقه ویلایی است که شامل بسیاری از ویلاهای سطح بالا در استانبول است. این ویلاها به دلیل موقعیت مکانی گرانتر از سایر مناطق حومه شهر مانند Buyukcekmece هستند. منطقه ویلایی باهچه شهیر به محله انگلیسی زبان ها معروف است و با خیابان های منظم و سرسبزش بسیار جذاب است.

منطقه آپارتمان

در بخشی دیگر از باغچه شهر پروژه های عمرانی زیادی اجرا شده است. با توجه به ساخت و ساز انبوه در برخی از محلات، قیمت آپارتمان برای خریداران بسیار مناسب ارزیابی شده است. باهچه‌شهر دارای طیف وسیعی از قیمت‌ها برای واحدهای مسکونی است که برای خریداران مناسب است.

دسترسی

یکی از معایب زندگی در باهچه‌شهر دوری از مرکز استانبول و سایر مناطق مرکزی است. این می تواند برای ساکنانی که ماشین ندارند مشکل ساز باشد، زیرا حمل و نقل عمومی بسیار گسترده نیست. تنها یک اتوبوس در هر ساعت از این منطقه به سمت میدان تقسیم عبور می کند. اگر رفت و آمد و مسافت تا تکسیم، شیشلی یا مناطق معروفی مانند بشیکتاش یا سارییر برایتان مهم است و ماشین ندارید، زندگی در باهچه‌شهر می‌تواند بسیار سخت باشد. فاصله باهچه‌شهر تا مرکز استانبول حدود 50 کیلومتر است.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه