بیمه سلامت در ترکیه برای خارجی ها: هر آنچه که باید بدانید

بیمه سلامت در ترکیه برای خارجی ها: هر آنچه که باید بدانید

اگر قصد دارید برای مدتی در ترکیه بمانید، مهم است که بدانید برای دریافت مجوز اقامت کوتاه مدت، دریافت ببیمه سلامت در ترکیه الزامی است. طبق قوانین ترکیه، بیمه سلامت شرط لازم برای صدور مجوز اقامت برای اتباع خارجی است. در این مقاله، همه آنچه را که باید در مورد بیمه درمانی در ترکیه بدانید، پوشش خواهیم داد.

شرکت های بیمه سلامت در ترکیه و شرایط آنها

بیش از 30 شرکت در ترکیه وجود دارد که خدمات بیمه درمانی را به شهروندان خارجی پذیرفته شده توسط سرویس مهاجرت ترکیه ارائه می کنند. هر یک از این شرکت ها تحت قرارداد پوشش های متفاوتی ارائه می دهند. برای درخواست بیمه به آدرس کشور و مشخصات گذرنامه نیاز دارید، اما حضور متقاضی ضروری نیست. این بدان معنی است که شما می توانید برای بیمه از کشور خود در خارج از ترکیه اقدام کنید و حتی یک قرار آنلاین رزرو کنید.

بیمه سلامت برای اتباع خارجی در ترکیه

ترکیه استانداردهایی در زمینه دارو و درمان در سطح اروپا دارد، اما هزینه های پزشکی بسیار ارزان تر است. بیمه درمانی در ترکیه برای اتباع خارجی در سال های اخیر نسبت به سایر کشورهای منطقه رشد قابل توجهی داشته است. با توجه به رشد اقتصادی بالا در بسیاری از مناطق ترکیه، بیمارستان های زیادی حتی در روستاها افتتاح شده است. دولت ترکیه نیز با تصویب قوانینی توانسته شهروندان خود را ملزم به اخذ بیمه کند. همچنین ثبت بیمه سلامت اتباع خارجی در ترکیه با تصویب هیات وزیران الزامی شد. بنابراین، اگر برای مواردی مانند کار در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه یا تحصیل درخواست می‌کنید، لازم است اقدامات لازم را برای بیمه درمانی در ترکیه انجام دهید.

بیمه درمانی خصوصی در ترکیه

بیمه درمانی خصوصی ترکیه نوع دیگری از بیمه است که برای مهاجرانی که دارای مجوز اقامت در ترکیه هستند مفید است. این بیمه همچنین می تواند تمامی اعضای خانواده را در هر زمان و با هر روشی که متقاضی مد نظر داشته باشد تحت پوشش قرار دهد.

الزامات بیمه درمانی برای اتباع خارجی در ترکیه

دولت ترکیه همه شهروندان را ملزم به استفاده از خدمات بیمه درمانی در ترکیه می کند. اگر فردی بیمه نداشته باشد هزینه های پزشکی در ترکیه بسیار بالاست. بیمه درمانی خارجی نیز در ترکیه مورد نیاز است، این بیمه برای افراد زیر 18 سال و افراد بالای 65 سال در شرایط خاص لازم نیست.

بیمه سلامت در ترکیه از طریق شرکت های کارگزار ترکیه

بیمه سلامت برای اتباع خارجی در ترکیه به دو صورت از طریق شرکت های تخصصی ترکیه و بیمه خصوصی انجام می شود. بیمه درمانی خصوصی در ترکیه شاید یکی از محبوب ترین انواع بیمه های درمانی برای خارجی ها باشد، به ویژه برای کسانی که به دنبال اخذ اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت در ترکیه هستند. اگر به هر طریقی غیر از سرمایه گذاری و کار برای اقامت ترکیه اقدام می کنید، باید از طریق شرکت های خصوصی برای بیمه اقدام کنید.

بیمه سلامت در ترکیه برای خارجی ها: هر آنچه که باید بدانید
بیمه سلامت در ترکیه برای خارجی ها: هر آنچه که باید بدانید

هزینه های بیمه خصوصی برای اقامت در ترکیه

طبق قوانین ترکیه، افراد بین 18 تا 23 سال حدود 400 لیر در سال برای بیمه درمانی پرداخت می کنند. افراد بین 23 تا 65 سال تا 3000 لیر در سال برای بیمه درمانی پرداخت می کنند. بیمه درمانی برای افراد بین 18 تا 65 سال اجباری است.

مزایای بیمه درمانی خصوصی ترکیه

با بیمه درمانی خصوصی ترکیه، می توانید برای هر بیماری، از جمله تصادف یا بستری شدن در بیمارستان خصوصی، تا یک سال با قیمت بسیار پایین پرداخت کنید.  همچنین می توانید هر پزشک یا متخصصی را برای درمان انتخاب کنید. با بیمه درمانی خصوصی، از آسایش یک هتل لذت می برید و خدمات باکیفیتی دریافت می کنید که احساس راحتی می کنید. و هنگامی که در خارج از ترکیه در معرض حادثه یا بیماری قرار گرفته اید، بهترین کیفیت پزشکی را در همان شهر ترکیه یا سایر کشورهای جهان دریافت خواهید کرد. بسته به بیمه ای که انتخاب می کنید، می توانید از تمام خدمات بیمه درمانی آن استفاده کنید.

موارد تحت پوشش بیمه درمانی در ترکیه

  • هزینه های بستری
  • درمان‌های سرپایی
  • خدمات ارائه شده در بیمارستان مانند اتاق عمل، بیهوشی، آزمایشگاه، رادیولوژی و موارد دیگر
  • هزینه های پیوند عضو
  • شیمی درمانی، پرتودرمانی و دیالیز
  • درمان های دندانپزشکی و عمل های جراحی بینی ناشی از تصادف
  • همه آزمایشات میکروبیولوژیکی و پاتولوژیک
  • رادیولوژی و تصویربرداری
  • تصویربرداری رزونانس مغناطیسی
  • هزینه بستری در بخش های مراقبت ویژه
  • هزینه های دارو
  • مراجعه به پزشک و تمام آزمایشات لازم برای تشخیص یا پیشگیری از بیماری ها.

این مهم است که هنگام انتخاب نوع شرکت بیمه ای که دارید به آن توجه کنید
باید مراقب بود تا از حداکثر خدمات ارائه شده از طریق بیمه بهره مند شود.

خدمات شرکت های خصوصی بیمه درمانی در ترکیه

شرکت‌های بیمه درمانی خصوصی در ترکیه نیازهای پزشکی شما و در مواجهه با بیماری‌ها و حوادثی را که ممکن است رخ دهد، برآورده می‌کنند. این شرکت‌ها به شما امکان می‌دهند پزشک یا متخصص پزشکی را انتخاب کنید.

معروف ترین شرکت های خصوصی بیمه درمانی در ترکیه:

برای رفاه حال شما لیستی از شرکت های بیمه درمانی خصوصی در ترکیه آماده کرده ایم که می توانید از سایت سیگورتا استفاده کنید. برخی از مهم ترین شرکت های بیمه درمانی وابسته به سیگورتا در ترکیه عبارتند از AXA Sigorta، Allianz Sigorta، Anadolu Sigorta، Ergo Sigorta، Groupama Insurance، Sun lock و Mapfre General Insurance.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه