مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

معرفی اوت لت اپتیموم استانبول

مراکز خرید یک مقصد گردشگری محبوب در استانبول هستند و مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول یکی از بهترین آنهاست. علاوه بر همه کالاهای خرده فروشی معمول، این اوت لت دارای امکانات تفریحی متنوع و رستوران های عالی است. معماری مجموعه بسیار مدرن و زیبا با پنجره های آهنی است که با فصول تغییر رنگ می دهد.
این اوت‌ لت در کنار انواع کالا‌ها، امکانات تفریحی مختلفی نیز دارد و رستوران‌های آن نیز فوق‌العاده هستند. معماری این مجتمع نیز بسیار جالب و زیبا است. پنجره‌های آن از پنل‌های آهنی تشکیل می‌شود که با تغییر هر فصل، نمای جدیدی به مجتمع می‌دهد

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول کجاست؟

اپتیموم اوت لت مال یکی از مراکز خرید استانبول در سمت آسیایی است که در منطقه اتا شهیر و ینی صحرا واقع شده است. از آنجایی که این مجموعه در خارج از بزرگراه TEM قرار دارد، به راحتی از هر نقطه شهر قابل دسترسی است. Optimum با خط متروKadikoy-Kartal به راحتی قابل دسترسی است. در ایستگاه ینی صحرا پیاده شوید.

امکانات مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

استانبول اپتیموم اوت لت دارای امکانات تفریحی فراوانی از جمله پیست اسکیت با مساحت 541 متر مربع، سینمای بسیار بزرگ و کافه ها و رستوران های فراوان در فودکورت می باشد. شما می توانید هر کدام را که می خواهید برای بازدید یا استراحت انتخاب کنید.

برخی از دیگر امکانات مجموعه شامل موارد :

اتاق مادر و کودک
خودپرداز
ماشین واکس
پارکینگ رایگان
نمازخانه
دسترسی معلولین

چه برندهایی تو این مرکز خرید فعالیت میکنند ؟؟

برخی از برندهای حاضر در اپتیموم استانبول شامل موارد زیر می‌شود :

✔️ نایک
✔️پوما
✔️ آدیداس
✔️ ال‌سی‌ وایکیکی
✔️ دفاکتو
✔️ماوی
✔️پولو
✔️ تامی هیلفیگر
✔️ تفال
✔️ سامسونگ
✔️ لیوایز

ساعات کار مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

همه‌روزه می‌توانید از مرکز خرید اپتیموم بازدید و محصولات موردنیاز خود را از آن خرید کنید. این مجموعه کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در ساعت ۱۰ شب بسته می‌شود.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه