محله های بومونتی و کورتولوش استانبول

محله های بومونتی و کورتولوش استانبول

گردشگری در محله های بومونتی و کورتولوش استانبول

محله های معروف و شلوغ استانبول بسیار زیاد است و بیشتر آنها در بین مردم محلی و همچنین گردشگران داخلی و خارجی محبوب هستند.و محله ومونتی و کورتولوش استانبول چندین سال است که در محله های گردشگری استانبول هستند و این به دلیل تبدیل کارخانه قدیمی این محله به یک مجتمع تجاری به نام بومونتادیا است.

با تغییر کاربری این کارخانه ، این محله به مکانی جذاب برای گردشگران خارجی و ساکنان استانبول تبدیل شده است و امروزه بسیاری از افرادی که استانبول را برای زندگی یا سفر به این شهر زیبا انتخاب می کنند ، برای گردش و وقت گذرانی از این محله بازدید میکنند.  امروزه تعداد رستوران ها و کافه ها در این منطقه بسیار زیاد شده و کار و تجارت مردم در این منطقه رونق زیادی گرفته است.

رستوران گردی محله های بومونتی و کورتولوش استانبول

در این محله چندین رستوران وجود دارد که می توانید از غذاهای محلی و بین المللی با کیفیت لذت ببرید ، از جمله رستوران کلیمانجارو که غذاهای مدیترانه ای با بهترین مواد محلی را برای مشتریان ارائه می دهد. جالب است بدانید که منوی این رستوران در هر فصل دو بار تغییر می کند و هنگام ماهیگیری می توانید از بهترین غذاهای دریایی در این مکان لذت ببرید.

رستوران Delimonti یکی دیگر از رستوران های معروف در این منطقه است که در مجموعه Beaumontadia واقع شده است. این رستوران دکوراسیون بسیار زیبا و غذای بسیار خوشمزه ای دارد اما به خاطر نوشیدنی های با کیفیت و بی نظیری که ارائه می دهد مشهور است.

اگر طرفدار غذاهای خیابانی هستید و می خواهید هزینه کمتری برای غذا بپردازید ، می توانید به دکه های غذای خیابانی استانبول در این محله بروید که یکی از معروف ترین آنها کراس فینگر است و غذاهای بسیار خوشمزه و با کیفیت بخوریدو از خودتون پذیرایی کنید.

در این محله مغازه هایی برای فروش بستنی و دسرهای خوشمزه وجود دارد که اگر طرفدار بستنی و دسر هستید می توانید از آنها دیدن کنید.

در این منطقه چندین کافه وجود دارد که مکان های بسیار خوبی برای گذراندن یک عصر دلپذیر هستند و یا می توانید صبحانه ای خوشمزه را در این کافه نوش جان کنید.یکی از کافه های معروف این محله کافه ماریکا است که در آن می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، سالادها ، ساندویچ ها ، دسرها و شیرینی های خانگی را پیدا کنید و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. 

خرید و تفریح محله های بومونتی و کورتولوش

این محله معمولاً مکان اختصاصی برای خرید ندارد ، اما بازاری به نام Freikoy وجود دارد که می توانید کالاهای مختلف را پیدا کرده و خریداری کنید و این بازار به دلیل مواد غذایی معروف است زیرا هر غذایی که در این بازار فروخته می شود به صورت ارگانیک تولید می شود و کاملاً طبیعی است. اگر می خواهید اقدام به خرید ملک در استانبول کنید، تمام ویژگی های این محله را در نظر بگیرید.

اگر به دنبال تفریح هستید و می خواهید شبی پر از سرگرمی و رقص داشته باشید ، باید به مرکز موسیقی Babylon Beaumont بروید ، این مکان بهترین گزینه برای تخلیه انرژی های منفی است و ظرفیت حدود 500 نفر ی را دارد و کنسرت های کوچک آنجا برگزار می شود.

هر شب در این مکان برنامه های شاد و متنوعی برگزار می شود که می توانید در آنها شرکت کرده و پایان بسیار جذابی برای شب خود رقم بزنید.

اگر به گالری های هنری و هنری نیز علاقه مند هستید ، می توانید از گالری و فروشگاه لایکا دیدن کنید که یکی از مهمترین گالری های عکاسی در استانبول در این منطقه است که در گذشته کارخانه دوربین سازی آلمان بود. گالری ، مرکز هنر Alt نیز می تواند برای شما جذاب باشد.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه