سینما های مخصوص زوج ها در استانبول

سینما های مخصوص زوج ها در استانبول

در سال های اخیر سینما های مخصوص زوج ها در استانبول سینما هایی که صندلی های دونفری دارند محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند و بسیاری از زوج ها دوست دارند در چنین سینماهایی به همراه زوج خود فیلم ببینند. در استانبول نیز سینما های زیادی این امکان را فراهم کرده اند و در این پست آن ها را معرفی کرده ایم. 

سینما های مخصوص زوج ها در استانبول

سینما پینک (Cinema Pink)

سینما پینک از سینما هایی است که امکان صندلی دونفری را برای علاقمندان فراهم ساخته است. این سینما چندین شعبه در مناطق مختلف استانبول از جمله اتیلر (Etiler)، بی اوغلو (Beyoğlu)، لونت (Levent) و … دارد و می توانید آدرس دقیق همه شعب و نیز لیست فیلم های اکرانی در این سینما را از طریق سایت cinemapink.com پیگیری کنید.

سینمارین (Cinemarine)

سینمارین مورد دیگری از سینما هایی است که دارای صندلی مخصوص زوج ها است و حتی نکته قابل توجه در مورد این سینما این است که همه صندلی های آن به این صورت طراحی شده اند. سینمارین در شهر های مختلف ترکیه شعبه دارد و سالن های سینمایی آن در استانبول در مرکز خرید 212 AVM در منطقه باعجیلار (Bağcılar) قرار دارد. برای مشاهده برنامه فیلم های اکرانی این سینما نیز می توانید به وبسایت cinemarine.com.tr مراجعه کنید.

سینما های مخصوص زوج ها در استانبول
سینما های مخصوص زوج ها در استانبول

کاپیتول اسپکتروم (Capitol Spectrum)

این سینما که دارای صندلی های دونفره مخصوص زوج ها است در قسمت آسیایی استانبول و در منطقه اسکودار (Üsküdar) قرار دارد. کاپیتول اسپکتروم در مرکز خریدی به نام کاپیتول قرار دارد. برنامه فیلم های این سینما را می توانید از طریق وبسایت spectrumsinema.com دنبال کنید.

سینماکسیموم (Cinemaximum)

سینماکسیموم که یکی از بهترین سینما های موجود در ترکیه به شمار می رود در همه سالن های خود دارای صندلی های دونفره و در برخی سالن ها دارای تخت خواب های دو نفره نیز است که می تواند تجربه ای متفاوت و لذت بخش از تماشای فیلم در سینما را برای شما فراهم کند. سینماکسیموم شعبه های زیادی در قسمت اروپایی و آسیایی استانبول دارد که از مشهورترین های آنها می توان به زورلوسنتر، جواهر، ایستینیه، میدان، کانیون، پالادیوم و … اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد شعبه های سینماکسیموم و نیز برنامه فیلم های اکرانی می توانید به وبسایت cinemaximum.com.tr مراجعه کنید.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه