بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه که مهاجران عاشق آن هستند

بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه که مهاجران عاشق آن هستند

ترکیه مدت هاست که یک مقصد محبوب برای تعطیلات برای کسانی است که به دنبال آفتاب، غذای خوب و فرهنگ جالب هستند.

در نتیجه، جای تعجب نیست که همه اینها و بیشتر را برای کسانی که می خواهند به ترکیه مهاجرت کنند ارائه می دهد.

در حالی که برخی از شهرهای بزرگ‌تر آن حال‌وهوای مدرن‌تری به خود گرفته‌اند، اما مکان‌های زیادی وجود دارند که جذابیت کلاسیک ترکی خود را حفظ کرده‌اند.

ترکیه به دلیل هزینه کم زندگی و تنوع فرهنگی، چشم انداز جذابی را برای مهاجران ارائه می دهد. اگر این ایده آل به نظر می رسد، در اینجا بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه که مهاجران عاشق آن هستند را معرفی خواهیم کرد

استانبول – انتخاب مهاجران حرفه ای

بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه
بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه که مهاجران عاشق آن هستند


برای کسانی که به دنبال شغل هستند، به ویژه در دنیای تجارت، استانبول قطعا یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه است. این بخش تاریخی، اقتصادی و فرهنگی کشور است، به همین دلیل برای تجارت بسیار خوب است.

استانبول همچنین انتخاب خوبی برای مهاجران دیجیتال خواهد بود زیرا به احتمال زیاد بهترین خدمات اینترنتی را در اینجا خواهید یافت.

هزینه زندگی در اینجا به دلایل واضح نسبت به سایر نقاط ترکیه بالاتر است، اما شما می توانید با نگاه کردن به حومه شهر و رفت و آمد به محل کار، این مشکل را برطرف کنید.

هر آنچه را که از یک فضای شهری از این نوع نیاز دارید، دارد: زندگی شبانه پر جنب و جوش، خریدهای فراوان، مدارس عالی محلی و بین المللی، و البته، جاذبه هایی مانند ایاصوفیه، مسجد آبی و غیره.

آب و هوا در استانبول خوب است و در تابستان خیلی گرم نمی شود (معمولاً اوج آن حدود 24 درجه سانتیگراد است). اگرچه در زمستان سرد می شود و دیدن برف غیرمعمول نیست.

اگر دارای کسب و کار حرفه ای نیستید، پیدا کردن کار برای آموزش زبان انگلیسی یا در یک حرفه مشابه دشوار نخواهد بود. به علاوه، اگر مهارت زیادی در زبان ترکی ندارید، زندگی در استانبول انتخاب خوبی نخواهد بود زیرا افراد زیادی انگلیسی صحبت نمی کنند.

آنتالیا – فرصت های تجاری مرتبط با گردشگری و بازنشستگی

بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه
بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه که مهاجران عاشق آن هستند


آنتالیا یک مقصد گردشگری شناخته شده است و برای کسانی که به فکر راه اندازی کسب و کاری مانند رستوران یا هتل هستند، ایده آل خواهد بود. البته، این بدان معنی است که کار فصلی است، اما با این وجود فرصت های خوبی را ارائه می دهد.

خود شهر تمیز و امن است و بازارهای هفتگی مواد غذایی را در خود دارد که به کاهش هزینه های زندگی کمک می کند. اگر قصد کار دارید، شهر به دلیل سرعت بالای اینترنت و شبکه حمل و نقل عمومی انتخاب بهتری خواهد بود.

در استان آنتالیا، دو تا از بهترین سواحل ترکیه را خواهید یافت: کنیالتی و لارا. همچنین بسیاری از جواهرات پنهان وجود دارد که چندان مورد توجه گردشگران قرار نمی گیرد.

از آنجایی که در سواحل مدیترانه قرار دارد، از آب و هوای گرمتر و افزایش دمای بسیار کمتر بهره مند خواهید شد. اغلب در تابستان به حدود 28 درجه سانتیگراد می رسد در حالی که در زمستان به ندرت به زیر 10 درجه سانتیگراد می رسد.

هزینه زندگی در شهر یا حومه آن بیشتر از زندگی در سایر نقاط منطقه آنتالیا خواهد بود، اما یک خانواده هنوز هم می تواند با کمتر از انتظار شما در شهر راحت زندگی کند. منطقه ساحلی یکی از محبوب ترین مناطق در ترکیه برای فروش خانه به مهاجران است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.

بدروم – زندگی با کلاس بالا


بدروم به لطف ارتباطش با هنرمندان و نویسندگان خارجی در دهه 1960 به سرعت به شهری با کلاس بالا تبدیل شد.

.
این روزها به یک مقصد گردشگری محبوب، به ویژه در میان افراد مشهور تبدیل شده است. در گذشته افرادی مانند کیت ماس، بیل گیتس، نیکول کیدمن و تام هنکس همگی در اینجا دیده شده اند.

بدروم در دریای اژه قرار دارد و دمای آن به برخی از اوج های بسیار خیره کننده می رسد. میانگین دمای تابستان آن 34 درجه سانتیگراد است، اما مشاهده شده است که به 45 درجه سانتیگراد می رسد! زمستان ها با دمای ملایم 15 درجه سانتیگراد پایین می آیند، بنابراین اگر سرما را دوست ندارید، انتخاب خوبی است.

بورسا – شهر میراث


اگر می خواهید طعم ترکیه واقعی را بچشید، جایی مانند بورس عالی است.

در قرن چهاردهم، دومین پایتخت امپراتوری عثمانی بود و ارتباط خود را با این میراث از دست نداده است. کل شهر به دلیل تمرکز معماری عثمانی در فهرست میراث جهانی یونسکو است. مقبره‌ها، کاخ‌ها و عمارت‌های زیادی وجود دارد که ارزش دیدن را دارند.

اما با توجه به اینکه شهر است، فضای سبز فراوانی نیز دارد. به دلیل تلاش دولت محلی برای حفظ فضاهای طبیعی، از جمله پارک ها و جنگل ها، به صورت محلی به عنوان بورسای سبز شناخته می شود. این آن را به یک مقصد خانوادگی خوب تبدیل می کند زیرا خیلی شهری به نظر نمی رسد.

یکی از امتیازات شگفت‌انگیز که در اینجا خواهید یافت که مسلماً در ترکیه چیز کمیاب است، اسکی است. خط افق شهر تحت سلطه کوه اولوداگ است که یک پیست اسکی را در خود جای داده است. بنابراین، اگر دوست دارید در ترکیه زندگی کنید اما نمی‌خواهید ورزش‌های زمستانی خود را کنار بگذارید، ممکن است این مکان برای شما باشد.

بازار مسکن به ویژه برای مهاجران جوان تر و آنهایی که خانواده دارند مطلوب است . این بدان معناست که قیمت خانه هنوز هم بسیار پایین است و برای خریدارانی که برای اولین بار خرید می کنند ایده آل است.

دمای هوا در بورسا معمولاً در تابستان حدود 31 درجه سانتیگراد است و در زمستان به حدود 10 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. یکی از مزایای اصلی داشتن کوه بسیار نزدیک این است که اگر هوا خیلی گرم شود می توانید به راحتی یک رانندگی کوتاه به ارتفاعات بروید.

در حالی که ممکن است این منطقه شغلی انتخابی شما نباشد، بورسا قطب اصلی ترکیه برای تولید خودرو است. اینجا خانه کارخانه‌های کیا و رنو و کارخانه‌هایی برای شرکت‌هایی مانند بوش و کوکاکولا است. به طور خلاصه، همیشه فرصت های شغلی فراوانی دارد.

یکی از اشکالات احتمالی این است که در بورسا هیچ مدرسه بین المللی خاصی نیست.

ازمیر – مناسب برای دوران بازنشستگی و دانشجویی

بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه
بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه که مهاجران عاشق آن هستند


اگر بازنشستگی هدف نقل مکان شما به ترکیه باشد، بهتر از خرید ملک در ازمیر انتخابی نخواهید بود. این یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است و تمام امکانات رفاهی را دارد که انتظار دارید با چنین عنوانی همراه شوید.

ازمیر بیشتر به عنوان غربی ترین شهر ترکیه شناخته می شود
نکته مهم، این است که دارای ارتباطات حمل و نقل ملی و بین المللی عالی است و یک بندر تفریحی محبوب است. خود شهر دارای مسیرهای عابر پیاده فراوانی است اگر تمایلی به اتوبوس ندارید.

ازمیر در دریای اژه واقع شده است و از این رو تمام مزایایی که انتظار دارید را به همراه دارد. اینها شامل ورزش های آبی فراوان، فرصت های قایقرانی و آب و هوای خوب است.

در تابستان، معمولاً دمای هوا به 33 درجه سانتیگراد می رسد و در زمستان به حدود 3 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. در ماه‌های سردتر ممکن است کمی بارانی شود، اما این تغییری را نسبت به ماه‌های خشک‌تر تابستان ایجاد می‌کند.

اگر به زندگی ساحلی دور از شهر علاقه دارید، مقاصد پرطرفدار برای مهاجرت عبارتند از چشمه، کوش آداسی و فوچا، یا جایی مانند آلاچاتی (پایتخت موج سواری ترکیه) اگر می خواهید فعال باشید، انتخاب خوبی است.

آلانیا – نقطه رشد سریع
آلانیا شهر و استانی است که در سواحل جنوبی ترکیه در دریای مدیترانه واقع شده است. این تقریباً 133 کیلومتر از آنتالیا فاصله دارد و یکی از مقاصد مهاجرتی سریع در حال رشد است.

آلانیا، قلعه باشکوه قرون وسطایی در کنار دریا

بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه


یک قلعه قرون وسطایی بسیار چشمگیر، سواحل و کوه های شگفت انگیز برای یک سبک زندگی فعال در فضای باز، و هزینه بسیار جذاب زندگی – این چیزی است که اگر به آلانیا نقل مکان کنید، به دست می آورید.
اگرچه آلانیا یک شهر است، اما نسبتاً کوچک است. نکته مهم، این بدان معناست که حومه‌های روستایی زیادی دارد که قیمت‌های ملک بسیار جذابی را ارائه می‌دهند.

این یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال یک سبک زندگی فعال هستند زیرا مکان های پیاده روی و البته ورزش های آبی فراوانی دارد. همچنین جشنواره های سالانه متعددی از جمله جشنواره جاز و جشنواره بین المللی فرهنگ وجود دارد.

بخش بزرگی از جمعیت استان را مهاجرانی از کشورهای مختلف تشکیل می دهند که بسیاری از آنها در دوران بازنشستگی به آنجا نقل مکان می کنند. بر اساس آخرین سرشماری، بیش از 17000 مهاجر دارای ملک در آلانیا هستند.

بسیاری احتمالاً با ترکیبی از مناطق روستایی، امکانات رفاهی خوب، قیمت های پایین ملک و ارتباطات بین المللی خوب به آلانیا جذب می شوند. به طور خلاصه، آلانیا تقریباً همه چیزهایی را که از یک مقصد مهاجرت ترکیه نیاز دارید، دارد.

بهترین مکان ها برای زندگی در ترکیه که مهاجران عاشق آن هستند – خلاصه

مهم نیست که برای بازنشستگی یا کار به ترکیه مهاجرت می کنید، مکان های ایده آل زیادی برای انتخاب وجود دارد.

یکی از راه‌های ایده‌آل برای یافتن پاسخ‌های مناسب برای سؤالات خود تماس با مهاجران در کشور است. ترکیه مکانی بسیار دوستانه است و این موضوع هم برای مردم محلی و هم برای مهاجران صادق است.

بنابراین، برخی از جوامع مهاجر را پیدا کنید، مدتی در سراسر کشور سفر کنید، و شاید در نظر داشته باشید که یک یا دو مکان را اجاره کنید تا احساس مناسبی نسبت به منطقه داشته باشید.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه