مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

زورلو سنتر یکی از مراکز خرید بزرگ و معروف در استانبول، ترکیه است که در منطقه زورلو قرار دارد. این مرکز خرید با بیش از 250 فروشگاه، یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول محسوب می‌شود. زورلو سنتر دارای دو ساختمان هفت طبقه است که تقریباً مجاور به یکدیگر واقع شده‌اند. 

معرفی مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

در فروشگاه‌های زورلو سنتر، برندهای محلی و بین‌المللی معروفی در زمینه‌های مختلف ارائه می‌شوند. محصولات متنوعی از جمله لباس و پوشاک، الکترونیک، کتاب، آرایشی و بهداشتی، غذا و نوشیدنی و … به فروش می‌رسند. همچنین، در زورلو سنتر، سینما، رستوران و کافه‌های بسیاری وجود دارند که مکان‌های مناسبی برای گردش و خریداری هستند.

با توجه به موقعیت خوب زورلو سنتر، این مرکز خرید به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی قابل دسترسی است. همچنین، پارکینگ نیز برای بازدیدکنندگان در دسترس است. در نزدیکی زورلو سنتر، دو مرکز خرید دیگر نیز وجود دارند که شامل مرکز خرید جواهرات زورلو و مرکز خرید تری‌پل سنتر هستند.

اگر به دنبال خرید کالاهای لوکس هستید ، بهتر است به مرکز خرید زورلو سنتر استانبول که دارای بیش از 180 فروشگاه بزرگ است ، مراجعه کنید.یک مرکز بزرگ با حضور مارک های برجسته و گران قیمت مانند والنتینو ، Dolce و Gabbana ، سنت لوران ، تیفانی ، دیور ، لوئیز ویتون و …

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول Zorlu Center دارای سرمایه گذاری قابل توجه 2.5 میلیارد دلاری است و یکی از اولین پروژه های ترکیبی در ترکیه است.

مرکز Zorlu دارای مکانهای مختلفی از جمله مرکز هنرهای نمایشی ، مرکز خرید ، هتل ، فضای اداری و محل اقامت است. بسیاری از رویدادهای هنری و فرهنگی در این مرکز برگزار می شود و میزبان رویدادها و همایش های مهم بین المللی است.

مرکز خرید زورلو استانبول با مساحت 105،000 متر مربع حدود ۲۵۰ فروشگاه و 73،000 متر مربع مساحت دارد. بسیاری از مارک های معتبر پوشاک دنیا در این مرکز شعبه هایی راه اندازی کرده اند و مارک های بزرگ دیگری هنوز هم به این مرکز خرید می پیوندند. مارک های معروف لباس ترکیه نیز جای خود را در این مرکز گرفته اند و در خدمت خریداران و گردشگران هستند.

علاوه بر فروشگاه های مد و لباس ، رستوران های معتبر غذایی در سراسر جهان شعب خود را به مرکز زورلو  آورده و غذاهای معروف خود را سرو می کنند.برای اولین بار ، مرکز خرید زورلو میزبان اپل در ترکیه است. اکنون می توانید آخرین محصولات اپل را از مرکز خرید زورلو استانبول خریداری کنید ، اگرچه به دلیل مالیات خرید محصولات اپل از ترکیه ، کمی بیشتر از ایران قیمت دارد.

شما می توانید جدیدترین فیلم های هالیوود و ترکیه را در سالن های سینما مرکز خرید زورلو مشاهده کنید که دارای ظرفیت 1600 نفر است. پیشنهاد می کنیم اگر برنامه ای را در خانه اپرای زورلو دارید ، حتما از آن دیدن کنید و لذت حضور در یک اپرا خوب را از دست ندهید.

هتل رافلز استانبول | Raffles Istanbul Hotel

این هتل مشرف به بسفر با منظره ای زیبا از تقاطع آسیا و اروپا است و تجربه ای کاملاً متفاوت را به مسافران ارائه می دهد.

هتل دارای 185 اتاق و سوئیت است که همگی به اینترنت رایگان متصل هستند. اتاق ها برای افرادی که دارای صندلی های چرخدار  هستند مناسب است. در حقیقت ، این هتل در هنگام اقامت ، سایر موارد مورد نیازتان را نیز به شما می دهد.

دفاتر اداری مرکز خرید زورلو استانبول

دفاتر اداری درست در مرکز شهر و در میان فضای سبز طراحی شده اند. دفاتر اداری مرکز خرید زورلو استانبول در یکی از شلوغ ترین مراکز تجاری و صنعتی استانبول واقع شده است ، بنابراین می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت ها و اهداف تجاری شما باشد. وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس و همچنین اتومبیل های شخصی به راحتی قابل دسترسی هستند. به همین دلیل لازم نیست نگران مشتریان خود و سهولت دسترسی آنها به دفتر خود باشید.

ساعت کاری: ۷ روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تلفن: ۹۰۲۱۲۹۲۴۰۱۲۴+

آدرس: Levazım, Zorlu Center, Koru Sokağı No:2, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه