لباس مهمانی در استانبول، ترکیه از کجا بخریم

لباس مهمانی در استانبول، ترکیه از کجا بخریم

آیا به دنبال لباس مهمانی در استانبول ترکیه هستید؟ ممکن است کار دشواری باشد، اما نگران نباشید! ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در این شهر، مردم چندین روز را صرف جستجوی بهترین لباس های مهمانی متناسب با بودجه و استایل خود می کنند. در اینجا راهنمای ما در مورد بهترین مکان ها برای خرید لباس مجلسی زنانه در استانبول است.

شهر استانبول و لباس مهمانی

استانبول به دلیل صنعت پوشاک و پتانسیل خرید ارزان خود شناخته شده است. شما می توانید هر لباسی را که دوست دارید در استانبول پیدا کنید، اما باید بدانید کجا را جستجو کنید. ما اینجا هستیم تا اطلاعاتی درباره بهترین مکان ها و محله های شهر برای خرید لباس برای مهمانی ها و عروسی ها ارائه دهیم.

عثمانبی و نیشانتاشی

خیابان عثمانبی یکی از بهترین مکان ها برای خانم های باکلاس و مدرن است. این شامل بهترین مراکز خرید استانبول از جمله لباس شب با قیمت و کیفیت بالا می باشد. نیشانتاشی یکی دیگر از محله‌های عالی با خیابان‌های مجلل زیادی است، مانند روملی، تشویکیه و موحافظ کوناگی. در خیابان نیشانتاشی می توانید برندهای لباس بین المللی لوکس و بهترین مراکز خرید استانبول را بیابید. از میدان تقسیم به راحتی قابل دسترسی است و هر کسی می تواند شما را در آنجا راهنمایی کند.

لباس مهمانی در استانبول، ترکیه از کجا بخریم
لباس مهمانی در استانبول، ترکیه از کجا بخریم

خیابان بغداد

خیابان بغداد در بخش آسیایی شهر واقع شده است و مرکز بهترین پوشاک و مراکز خرید ارزان قیمت استانبول است. در اینجا می توانید لباس های زنانه زیبا را با قیمت های مناسب پیدا کنید. برای رسیدن به خیابان بغداد می توانید از میدان تقسیم به کادیکوی بروید و از اتوبوس های این منطقه استفاده کنید. سپس با کشتی از طریق تنگه بسفر به خیابان دسترسی پیدا کنید.

باکرکوی

خیابان باکرکوی یکی از معروف ترین خیابان های استانبول است و به بهشت لباس های شیک و باکلاس استانبولی شهرت دارد. شما می توانید هر لباسی را با قیمت مناسب از اینجا خریداری کنید. بازار Yeralti Carsi یکی از بهترین و قدیمی ترین بازارهای خرید لباس مجلسی و عروسی در استانبول را از دست ندهید. تمام فروشگاه های ممتاز باکرکوی در این بازار هستند و به راحتی قابل دسترسی است. قیمت ها در باکرکوی از 40 لیر تا بیش از 600-700 لیر متغیر است.

منطقه فاتح

منطقه فاتح در بخش اروپایی شهر واقع شده است و مراکز خرید عمده زیادی دارد. شما می توانید لباس های مد روز، کیف، کفش های مردانه و زنانه، لباس عروس و موارد دیگر را در اینجا پیدا کنید. خیابان Fevzipaşa پر از مغازه های لباس عروس است و همچنین مغازه های بسیار محبوبی در فاتح وجود دارد که از جمله آنها می توان به Engiz Aktürk اشاره کرد. قیمت لباس در خیابان فاتح از 500 تا 1000 لیر شروع می شود.

کادیکوی

در Kadikoy، فروشگاه Opera Corridor به خاطر فروشگاه‌های لباس مهمانی شیک خود مشهور است. فروشگاه های روژ کاستوم انواع لباس ها را از 400 تا 600 لیر عرضه می کنند. قبل از رسیدن به کریدور اپرا، فروشگاه های دیگری را در کادیکوی خواهید دید که می توانید از آنها نیز دیدن کنید.

خرید لباس عروس

اگر قصد خرید لباس عروس را دارید، به منطقه فاتح استانبول بروید. خیابان فوزی پاشا پر از مغازه های لباس عروس است. کیفیت و کاردستی تاثیر زیادی در قیمت لباس دارد. برای رسیدن به آن، با مترو به ایستگاه فاتح بروید و 500 متر به سمت راست بروید.

لباس مهمانی آنلاین بخرید

اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین محبوب برای خرید لباس مجلسی در استانبول هستید، از ترندیول ترکیه دیدن کنید. Trendyol محصولات خود را به بیش از 100 شرکت و کارخانه ترک و غیرترکی می فروشد. این یک توزیع کننده عمده پوشاک و لباس از همه نوع شد. Trendyol با حراج های استثنایی خود برای محصولات فروشگاه های معروف و غیره موفق شده است. همچنین می توانید به صورت آنلاین از هر جایی که می خواهید خرید کنید. Trendyol سالانه بیش از 200 میلیون محصول را به مشتریان خود تحویل می دهد.

اکنون که می دانید از کجا لباس مهمانی در استانبول بخرید، می توانید لباس مناسب برای رویداد بعدی خود را پیدا کنید. ترکیه به خصوص استانبول کشور مد و جدیدترین ترندها با بهترین قیمت برای شماست.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه