آکواریوم ناتاوگا یا آکوا وگا در آنکارا

آکواریوم ناتاوگا یا آکوا وگا در آنکارا

آکواریوم ناتا وگا آنکارا

آکواریوم ناتا وگا یا همان آکوا وگا که در مرکز خرید ناتا وگا اوت لت (Nata Vega Outlet AVM) آنکارا قرار دارد از همان روز افتتاح به یکی از جاذبه های توریستی مهم پایتخت ترکیه تبدیل شد. در این آکواریوم بزرگ می توانید موجودات دریایی زیادی را مشاهده کرده و نیز اطلاعاتی از آن ها به دست آورید. یکی از نکات مثبت این آکواریوم قرار داشتن آن در داخل مرکز خرید ناتا وگا است که می توانید در کنار خرید وقت خوبی را در این آکواریوم بگذرانید.

ظرفیت آب این آکواریوم ۴/۵ میلیون لیتر بوده و طول آن نیز ۹۸ متر است. این آکواریوم بزرگ به طور کلی مجموعه ای از ۲۴ آکواریوم کوچک تر بوده و ۱۲ هزار جانور دریایی را در خود جای داده است. به طور کلی اگر به دریا و نیز موجودات دریایی علاقه دارید بازدید از آکواریوم وگا آنکارا که صاحب عنوان بزرگ ترین آکواریومی تونلی ترکیه نیز است به شدت پیشنهاد می شود.
ناگفته نماند که در این آکواریوم فقط حیوانات دریایی وجود ندارند. این آکواریوم بزرگ بخشی به عنوان دنیای آدرنالین (Adrenalin Dünyası) وجود دارد که ۲۵۰ نوع متفاوت از حیوانات وحشی در این بخش باهم زندگی می کنند. در این بخش چند نوع از وجشی ترین حیوانات جهان را می توانید مشاهده کنید. نمونه های سمی ترین مارمولک جهان و سمی ترین مار جغجغه ای جهان، بزرگ ترین نوع رتیل که طول آن می تواند تا ۳۰ سانتی متر باشد و نیز بزرگترین مار جهان چند نوع از حیواناتی هستند که می توانید در دنیای آدرنالین آکواریوم وگا مشاهده کنید.

در روز های عادی از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و در آخر هفته ها نیز از ساعت ۱۱ الی ۲۲ می توانید از این آکواریوم بازدید کنید. قیمت بلیط این آکواریوم نیز برای بزرگسالان ۳۵ لیر، برای دانشجویان و دانش آموزان ۲۴ لیر و برای کودکان زیر ۳ سال نیز رایگان می باشد.

آدرس مرکز خرید ناتا وگا اوت لت:
Akşemsettin, Doğukent Bulvarı Nata Vega Outlet, 06480 Mamak/Ankara, Turkey

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه