دیم چای آلانیا

دیم چای آلانیا

دیم چای آلانیا

دیم چای آلانیا یک منطقه پیک نیک پرطرفدار با رستوران‌هایی روی آب است. رودخانه دیم که در لبه شرقی آلانیا قرار دارد، نقش مهمی در توسعه کشاورزی در گذشته ایفا کرده است، اما در حال حاضر عمدتاً یک مکان مورد علاقه برای استراحت و پیک نیک با رستوران ها و امکانات توریستی بسیاری در طول مسیر خود است.اگر در آلانیا، ترکیه هستید یا قصد خرید ملک در آلانیا را دارید و عاشق پیکنیک و گشت و گذار هستید با ما باشد تا یک مکان زیبا در آلانیا را معرفی کنیم.

کی بریم:

بهترین زمان برای بازدید از این نقطه زیبا، سپتامبر تا اکتبر و نوامبر و آوریل تا مه است،  این منطقه همچنین برای یک روز دور از ساحل برای خنک کردن و استراحت کردن مناسب است، با تخت‌هایی برا افتاب گرفتن و سرسره‌های آبی و پرش از پل پرش، اگر شجاع هستید!

محبوب‌ترین زمان‌ها برای بازدید از دیم چای آلانیا این مکان خیره‌کننده، آخر هفته‌ها است، زمانی که مردم محلی برای یک روز استراحت و اوقات فراغت از دیدن آن لذت می‌برند. با این حال، برای جلوگیری از شلوغی و یافتن محیطی آرام‌تر، می‌توانید در روزهای هفته نیز از آن بازدید کنید.

چی بخورم:

رستوران‌ها و باغ‌های چای زیادی در امتداد رودخانه وجود دارد . محبوب ترین غذاها شامل ماهی قزل آلای تازه و سایر ماهی هایی است که به روش های مختلف طبخ می شوند.

دیم چای آلانیا
دیم چای آلانیا

چی بیارم:

لباس شنا، حوله و کفش شنا برای بازدید از این مکان خیره کننده ضروری است.

چادر زدن:

یک منطقه کمپینگ رایگان در نزدیکی رودخانه دیم وجود دارد که در تعطیلات آخر هفته به یک مکان محبوب تبدیل شده است. زیبایی آرامش بخش این منطقه و اکسیژن خالص موجود در هوا، تجربه ای آرام را برای رهایی از استرس به شما می دهد.

چطور بریم:

رودخانه دیم و روستاهایی که در کنار آن قرار دارند توجه بسیاری از بازدیدکنندگان علاقه مند به طبیعت و کوه های توروس را به خود جلب می کند. بسیاری از آژانس های تور، سفرهای روزانه و سافاری را به این روستاها ترتیب می دهند. علاوه بر تورها با ماشین شخصی و تاکسی هم میتوان به این منطقه دسترسی داشت.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه