آبشار سپادره آلانیا Sapadere Kanyonu

Sapadere Kanyonu Waterfall, Alanya

آبشار سپادره آلانیا در کوه های توروس
اگر به دنبال یک پیاده روی خنک و با طراوت در یک دره شگفت انگیز هستید، آبشار سپادره جایی است که باید بروید. در اینجا آبشارها و رودخانه ها را خواهید دید. 

این شگفتی طبیعی در 50 کیلومتری آلانیا در ضلع شرقی واقع شده است و در اثر فرسایش یخچالی ایجاد شده است. بازدیدکنندگان همچنین می توانند در حوضچه های طبیعی آب یخی که در میان سنگ ها می جوشد، شنا کنند.

در آبشار سپادره آلانیا چه کاری می توانم انجام دهم؟

اگر عاشق طبیعت هستید، در آلانیا، ترکیه زندگی میکنید یا قصد خرید ملک در آلانیا را دارید و عاشق پیکنیک و گشت و گذار هستید، باید از آبشار سپادره آلانیا دیدن کنید. این دره 750 متری در کوه‌های توروس، خلوتگاهی مسحورکننده به زیبایی دست نخورده طبیعت است.

در طول بازدید از دره، فرصتی خواهید داشت که آبشارهای آن را تماشا کنید و در استخرهای طبیعی شفاف و زلال شنا کنید. همچنین می‌توانید از صدای آرام‌بخش آب که به سرعت در جریان است و نسیم‌های هوای تازه که از میان تنگه می‌وزد لذت ببرید.

این گشت و گذار خوش منظره و آرامش بخش، راهی عالی برای فرار از گرمای شدید آلانیا و استراحت در محیط آرام بخش دره و دهکده سپادره خواهد بود. آب های سرد یخی که از دره جاری می شود شما را خنک می کند و احساس طراوت را به شما القا می کند.

آبشار سپادره آلانیا که در قلب کوه‌های توروس قرار دارد، 750 متر طول دارد و شما را با طبیعت بکر خود مسحور می‌کند. تعدادی فعالیت مختلف از جمله 30 دقیقه پیاده روی و شنا در استخرهای طبیعی را ارائه می دهد.

در طول تور، از طریق شبکه ای از مسیرهای چوبی به خوبی نگهداری شده و در حین کاوش در دره، سفر خواهید کرد. در انتهای مسیر می‌توانید آبشارها و مکان‌های بکر شنا را پیدا کنید که آب در تمام طول سال جاری است.

ورودی دره در حدود 50 کیلومتری شهر آلانیا قرار دارد. بازدید از این مکان زیبا در تورهای روزانه از آلانیا امکان پذیر است.

آبشار سپادره آلانیا
آبشار سپادره آلانیا Sapadere Kanyonu

بلیط و هزینه ورودی آبشار سپادره آلانیا

هزینه ورودی برای هر نفر ۱۲ لیر میباشد

ساعات بازدید از این ابشار ۸ صبح الی ۱۹ عصر

آبشار سپادره آلانیا
آبشار سپادره آلانیا Sapadere Kanyonu

رستوران

رستورانی در سپادره آلانیا Sapadere Kanyonu برای مردم محلی و گردشگران باید از آن دیدن کنند. این رستوران با داشتن یک اتاق ناهارخوری کوچک اما مجهز، مجموعه ای از غذاهای لذیذ ترکی را برای همه سلیقه ها سرو می کند.

در این سفر از روستای محلی دمیرتاش نیز دیدن خواهید کرد و با سبک زندگی سنتی آن آشنا خواهید شد. همچنین میتوانید برای ناهار در یک رستوران محلی استراحت خواهید داشت.

آبشار سپادره آلانیا
آبشار سپادره آلانیا Sapadere Kanyonu
آبشار سپادره آلانیا
آبشار سپادره آلانیا Sapadere Kanyonu

چگونه به سپادره آلانیا برویم

بهترین راه برای رسیدن به آنجا تور ماشین شخصی و یا کرایه موتور و یا ماشین است،

آبشار سپادره آلانیا Sapadere Kanyonu
آبشار سپادره آلانیا Sapadere Kanyonu

رانندگی از آلانیا تا Sapadere Canyon  سپادره  حدود یک ساعت طول می کشد، اما جاده کمی پیچ در پیچ است، بنابراین ممکن است آسان تر باشد موتورسیکلت کرایه کنید یا به یک تور سازماندهی شده بپیوندید.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه