کشف ترابزون، ترکیه: بهترین مکان ها برای بازدید

کشف ترابزون، ترکیه: بهترین مکان ها برای بازدید

ترابزون ترکیه شهری با تاریخ غنی است که توسط دو امپراتوری بزرگ عثمانی و بیزانس شکل گرفته است. این شهر منحصر به فرد چیزهای زیادی برای ارائه به گردشگران دارد، از جمله مناظر زیبای کوهستانی که بسیاری از مردم آن را با ترکیه مرتبط نمی دانند. در اینجا برخی از بهترین مکان های دیدنی ترابزون آورده شده است:

قلعه و دیوارهای ترابزون

قلعه و دیوارهای ترابزون برای علاقه مندان به تاریخ دیدنی است. شهر ترابزون زمانی یک ایستگاه مهم در جاده ابریشم بوده است و قلعه و دیوارها گواهی بر گذشته آن است. دیوارها شهر قدیمی شهر را محصور کرده اند و قلعه منظره چشمگیری است.

کشف ترابزون، ترکیه: بهترین مکان ها برای بازدید

اوزونگول

اوزونگول یک شهر خیره کننده در کنار دریاچه است که توسط کوه ها احاطه شده است. این کوه آلپ سوئیسی دارد، اما با ویژگی های ترکی. این شهر نسبت به مقاصد مشابه در اروپا محبوبیت کمتری دارد، بنابراین می توانید از مناظر باورنکردنی و مسیرهای پیاده روی بدون شلوغی لذت ببرید.

اوزونگول

صومعه سوملا

صومعه سوملا یک مکان تاریخی است که قدمت آن به قرن چهارم باز می گردد. این صومعه بر روی یک طاقچه کوچک در کنار صخره ای شیب دار ساخته شده است و منظره صومعه با کوه هایی که در پس زمینه سر به فلک کشیده اند چشمگیر است. می توانید از ترابزون یک تور داشته باشید یا خودتان به آنجا رانندگی کنید.

ترابزون، ترکیه
کشف ترابزون، ترکیه: بهترین مکان ها برای بازدید

دهکده پوکوت

دهکده پوکوت یک نقطه دیدنی کوهستانی زیبا در نزدیکی شهر ریزه است. این یک نقطه محبوب برای عکاسان اینستاگرام است، و تعدادی مکان در دهکده کوچک Pokut YaylasI وجود دارد که صبحانه کامل ترکی را با منظره های باورنکردنی به سمت کوه ها ارائه می دهد.

ترابزون، ترکیه
دهکده کوچک Pokut YaylasI

ترابزون ایاصوفیه

ترابزون ایاصوفیه خود را دارد که ابتدا به عنوان یک کلیسا ساخته شد و بعداً به عنوان مسجد تغییر کاربری داد. در حالی که ممکن است نسبت به استانبول کمتر باشکوه و چشمگیر باشد، اما نمونه ای خارق العاده از معماری بیزانسی است و داخل آن زیباست.

دسترسی به ترابزون و منطقه اطراف آن

ترابزون ارتباط نسبتا خوبی با بقیه ترکیه دارد و ساده ترین راه برای رسیدن به آنجا پرواز به فرودگاه ترابزون (TZX) از فرودگاه های اصلی مانند استانبول یا ازمیر است. پس از رسیدن به آنجا، می توانید با یک تور یا رانندگی به مقصدهای مختلف اطراف ترابزون بروید.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه