مراکز خرید ارزان استانبول: خریدی مقرون به صرفه در پایتخت مد 2023

مراکز خرید ارزان استانبول: خریدی مقرون به صرفه در پایتخت مد 2023

استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، دارای مراکز خرید متنوعی نیز است.

مراکز خرید ارزان استانبول

با این حال، مراکز خرید استانبول اغلب گران هستند. اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه در استانبول هستید، می‌توانید از مراکز خرید ارزان این شهر استفاده کنید.

در اینجا چند مرکز خرید ارزان استانبول آورده شده است:

اگر قصد سفر به استانبول و یا خرید ملک در استانبول را دارید، مهم است که بدانید کدام مراکز خرید بهترین هستند و کدام یک بهترین قیمت را ارائه می دهند.

ارزانترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید کاله اوت لت (Kale Outlet Center)

این مرکز خرید در محله گوون (Güven) منطقه گونگورن (Güngören) با وجود اینکه در منطقه خوبی از استانبول قرار دارد یکی از مراکز خرید ارزان در استانبول به شمار می رود.

مراکز خرید ارزان استانبول 2023
مراکز خرید ارزان استانبول 2023

مراکز خرید ارزان استانبول

اوت لت اولیویوم (Olivium Outlet Center)

مرکز خرید اولیویوم که یکی از مراکز خرید نسبتا قدیمی نیز به شمار می رود در سال ۲۰۰۰ در منطقه زیتین بورنو (Zeytinburnu) افتتاح شد و امروزه یکی از مراکز خرید ارزان است.

مرکز خرید ۲۱۲ (212 İstanbul Power Outlet)

این مرکز خرید یکی از معروف ترین اوت لت و مراکز خرید ارزان استانبول به شمار می رود و در منطقه باعجیلار (Bağcılar) قرار دارد.

ونیزیا اوت لت (Venezia Mega Outler)

این مرکز خرید یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول است که به دلیل اوت لت بودن در گروه مراکز خرید ارزان نیز قرار می گیرد. ونیزیا اوت لت در منطقه غازی عثمان پاشا (Gaziosmanpaşa) قرار دارد.

مراکز خرید ارزان استانبول 2023

مراکز خرید ارزان استانبول

بازار کادیکوی (Kadıköy)

اگر قصد خرید ارزان از استانبول را دارید بازار کادیکوی نیز در خیابان بهاریه (Bahariye) توصیه می شود. این بازار در قسمت آسیایی و منطقه کادیکوی قرار دارد و توجه داشته باشید که این بازار فقط سه شنبه و جمعه ها باز است.

بازار بی اوغلو (Beyoğlu)

بازار بی اوغلو نیز یکی از مقصد های اصلی گردشگران با هدف خرید ارزان است که در آن می توانید پوشاک های برند هایی مثل زارا (Zara) و منگو (Mango) را نیز به صورت ارزان خرید کنید. اگر قصد خرید سوغاتی نیز داشته باشید در این بازار مغازه های خوبی برای خرید زیورآلات یا هدایای دیگر وجود دارد.

بهترین زمان خرید در استانبول

اگر به دنبال خرید ارزان در استانبول هستید، باید بدانید بهترین زمان برای خرید در استانبول چه زمانی است. این بار شما چندین گزینه دارید. مهمترین و بهترین زمان برای خرید در استانبول عبارتند از:

حراج قبل از کریسمس

یک هفته قبل از کریسمس، حراج سال نو در استانبول آغاز می شود. در این مدت می توانید انواع لباس های شیک و باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسب پیدا کنید. حراج سال نو تا اواخر دی ماه هر سال ادامه دارد.

حراج تابستانی

حراج تابستانی استانبول نیز در لیست بهترین زمان های خرید استانبول قرار دارد. حراج تابستانی استانبول از ژوئن آغاز می شود و تا آگوست ادامه خواهد داشت. زمان بسیار خوبی برای خرید و دیدن شهر است.

در واقع بهترین زمان برای سفر به استانبول از اردیبهشت تا پایان تابستان است. این زمان عالی برای لذت بردن از سرگرمی های شهر و خریدهای مقرون به صرفه است.

حراج ماه رمضان در استانبول

حراج ماه رمضان در استانبول در فروشگاه‌ها و بازار‌های مختلف برگزار می‌شود. این حراج‌ها عمدتاً در طول شبانه‌روز و بعد از افطار تا سحر تعطیلی‌های طولانی دارند. همچنین، برخی از فروشگاه‌ها و مراکز خرید نیز در طول روز با تخفیفات ویژه در دوران ماه رمضان خرید را جذاب تر می‌کنند.

همچنین، در این ماه، مردم استانبول برای شبانه‌روزی از خانه خارج می‌شوند و به بازار‌ها و فروشگاه‌های مختلف مراجعه می‌کنند. شما نیز می‌توانید در این ماه به استانبول سفر کرده و از تخفیفات و فعالیت‌های مختلفی که در طول این ماه در این شهر برگزار می‌شود، بهره‌مند شوید.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه