ساعت پخش سریال ترکی Ya Çok Seversen اگر خیلی دوست داشته باشی با بازی کرم بورسین

ساعت پخش سریال ترکی Ya Çok Seversen اگر خیلی دوست داشته باشی با بازی کرم بورسین

سریال ترکی جدید به نام اگر خیلی دوست داشته باشی “Ya Çok Seversen” وجود دارد که شما عاشق آن خواهید شد. بازیگرانی چون Kerem Bürsin و Hafsanur Sancaktutan و کارگردانی آن علی بیلگین است. بیایید به این بپردازیم که این سریال درباره چیست!

ام : Ya Çok Seversen ( کرم بورسین، هافسانور سانجاک توتان )
ژانر : رمانتیک
محصول : ۲۰۲۳

کشور : ترکیه
روز پخش و ساعت پخش: پنجشنبه شب ساعت ۸ شب به وقت ترکیه
شبکه پخش : کانال دی ترکیه
تهیه کننده :
شرکت سازنده : آی یاپیم
کارگردان : علی بیلگین
نویسنده : کبری سولون

داستان:

قسمت ۱ سریال جدید هیجان انگیز ترکی: Ya Çok Seversen اگر خیلی دوست داشته باشی

اولین قسمت سریال “Ya Çok Seversen” پنج شنبه 15 تیرماه ساعت 20 از شبکه دی چنل پخش می شود. اما چه انتظاری از قسمت اول داریم؟ بیایید دریابیم!

داستان اگر خیلی دوست داشته باشی

شخصیت اصلی، آتش، سال هاست که در خارج از ترکیه زندگی می کند. اما حالا باید به استانبول بازگردد، شهری که مدت ها پیش به خاطر مرگ یکی از عزیزانش ترک کرده بود. او در راه بازگشت با دزد باهوشی به نام لیلا آشنا می شود که با انجام کارهای نه چندان قانونی سعی در یافتن خانواده اش دارد. با وجود اینکه آنها جذب یکدیگر شده اند، اما با فاش شدن راز لیلا همه چیز پیچیده می شود. و این زمانی است که ماجراجویی آغاز می شود!

سریال ترکی Ya Çok Seversen اگر خیلی دوست داشته باشی با بازی کرم بورسین
سریال ترکی Ya Çok Seversen اگر خیلی دوست داشته باشی با بازی کرم بورسین

یک پیچ و تاب شگفت انگیز

پدر آتش نه تنها برای او بلکه برای کل خانواده سورپرایز داشت. آتش تصمیم می گیرد در ازای آزادی، ارث را رد کند، اما رازی از گذشته نظر او را تغییر می دهد. در همین حین، لیلا به دلیل گم شدن گردنبند خانواده اش و نامزد عصبانی اش به دنبال او به هتل برمی گردد. او برای فرار سوار ماشین می شود، بدون اینکه بداند کجا می رود. و حدس بزنید چه؟ مسیرهای آتش و لیلا دوباره به هم می رسند. آنها نمی دانند زندگی آنها به طور کامل تغییر می کند.

بازیگران

حالا بیایید در مورد بازیگران شگفت انگیز «Ya Çok Seversen» صحبت کنیم. در کنار دو ستاره اصلی، کرم بورسین و  هافسانور سانجاک توتان Hafsanur Sancaktutan، خدیجه اصلان، شریف ارول، جِمره ابوزای، نظمی کریک، عزیز کنر اینان، مین کیلیچ، اوغور ارسلان عثمانلی، دوروخان چلیککایا، لارا پرن اصلان، آدینکاچ و اوز را داریم. . همگی نقش های مهمی در این سریال هیجان انگیز دارند.

بنابراین، تقویم های خود را علامت گذاری کنید و با “Ya Çok Seversen” برای یک سفر باورنکردنی آماده شوید!

داستان آتش ارجلی

این مجموعه تلویزیونی داستان آتش ارجلی را دنبال می کند. او دور از پدر روی پای خود ایستاد و به موفقیت های بزرگی دست یافت. اما پس از مرگ پدرش در تصادف، در وصیت نامه اش از او خواسته شد که پس از مرگش از خانواده اش مراقبت کند. به همین دلیل آتش به خانه بازگشت. از سوی دیگر، لیلا، یک سرگردان، سعی می کند خانواده واقعی خود را پیدا کند و به طور اتفاقی او را در راهروی هتل ملاقات می کند.

بازگشت آتش به استانبول

اتش سال ها در خارج از ترکیه زندگی می کند و اکنون مجبور است به استانبول بازگردد، شهری که سال ها پیش به دلیل مرگ عزیزش ترک کرده بود. مسیر او با لیلا، عروس حیله گری که برای یافتن خانواده اش به کلاهبرداری متوسل می شود، تلاقی می کند. با وجود جذابیت غیرقابل انکار آنها، با فریب لیلا همه چیز به هم می خورد. اما به محض اعلام وصیت، یک اتفاق غیرمنتظره برای Fire رخ می دهد و ماجراها از این نقطه آغاز می شوند.

سورپرایز در وصیت نامه پدر آتش

پدر فایر نه تنها برای او بلکه برای کل خانواده سورپرایز آماده کرده بود. آتش وصیت را به قیمت محرومیت از ارث رد می کند، اما رازی از گذشته تصمیم او را تغییر می دهد. در همین حین لیلا به دلیل از دست دادن گردنبند خانواده اش و گرفتار شدن داماد عصبانی به هتل باز می گردد. او هنگام فرار سوار ماشین می شود، بدون اینکه بداند کجا می رود. آتش و مسیرهای لیلا دوباره به هم می رسند، غافل از اینکه زندگی آنها به کلی تغییر خواهد کرد.

کارهای قبلی بازیگران

«کرم بورسین» در مجموعه تلویزیونی کمدی عاشقانه «تو در من را بزن» با بازی هانده ارچل نقش آفرینی کرد و سپس عشق خاصی را در فیلم «Aşk Tesadüfleri Sever» به تصویر کشید. “Hafsanur Sancaktutan” آخرین بار در مجموعه تلویزیونی اقتباسی “مثل” ظاهر شد.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه