فروشگاه های زنجیره ای میگروس ترکیه

فروشگاه های زنجیره ای میگروس ترکیه

فروشگاه های زنجیره ای میگروس ترکیه

اولین فروشگاه زنجیره ای میگروس در سال 1954 توسط شهرداری استانبول در استانبول افتتاح شد. این فروشگاه که پس از کسب امتیاز از کشور اصلی ، سوئیس ، برای اولین بار به ترکیه آمد.

فروشگاه های زنجیره ای میگروس کار خود را در ترکیه با شعار “پادشاه ارزان” آغاز کرد. سپس ، با حمایت دولت ، فروشگاه زنجیره ای میگروس توانست شعب خود را در استانبول و سایر شهرها گسترش دهد.

سپس ، در سال 1975 ، مدیریت این فروشگاه ها به بخش خصوصی منتقل شد و از سال 1990 ، به عنوان یک شرکت دولتی تحت مدیریت یک شرکت خصوصی فعالیت می کند.

طبق آخرین آمار ارائه شده توسط میگروس ، تعداد شعب فروشگاه های زنجیره ای میگروس در ترکیه نزدیک به 2000 شعبه است که تقریباً در تمام مراکز خرید مهم ترکیه به ویژه استانبول شعبه دارد. حدود 27000 نفر در این مجموعه کار می کنند.

فروشگاه های زنجیره ای میگروس ترکیه
فروشگاه های زنجیره ای میگروس ترکیه

فروشگاه های زنجیره ای میگروس ترکیه

انواع فروشگاه زنجیره ای میگروس

فروشگاه زنجیره ای میگروس از نظر اندازه فروشگاه دارای انواع خدمات و انواع فروشگاه ها است که در زیر توضیح داده شده است:

M  میگروس  (M Migros)

اندازه این فروشگاه ها بین 100 تا 400 متر مربع استاندارد است و بیشتر کالاهای فروخته شده در آنها مواد غذایی ، شوینده ها و بهداشتی است و کالاهای دیگر به ندرت در آنها فروخته می شود.

MM میگروس  (MM Migros)

از نظر مساحت ، این فروشگاه ها بین 400 تا 1000 متر مربع هستند و علاوه بر مواد غذایی و بهداشتی ، کالاهایی مانند وسایل ساده و لوازم خانگی را نیز به فروش می رسانند.

MMM میگروس  (MMM Migros)

مساحت فروشگاه زنجیره ای میگروس در این نوع فروشگاه ها حدود 1000 تا 2500 متر مربع است. این فروشگاه ها علاوه بر کالاهای موجود در MM Migros ، دارای لباس ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم برقی ، کتاب و … هستند و تقریبا فروشگاه های کاملی هستند.

5M میگروس (5M Migros)

این فروشگاهها که تعداد آنها بسیار زیاد نیست ، بیش از 2500 متر مربع مساحت دارند و از کاملترین فروشگاههای ترکیه و حتی اروپا هستند. در داخل این فروشگاه ها هر نوع تجهیزات فروخته می شود و کالاهای مورد نیاز را به راحتی در آنها می توان یافت.

 

با کارت مانی کلاب از شعب مختلف میگروس تخفیف بگیرید

یکی از مزایای خرید از این فروشگاه های زنجیره ای ترکیه تخفیف و هدیه آن است. ما پیشنهاد می کنیم که با دریافت کارت Money Club به عضویت باشگاه مشتریان میگروس درآیید و از تخفیف و هدیه بهره مند شوید. هر چند وقت یک بار ، هدیه ای در کارت شما ذخیره می شود تا بتوانید در زمان های تعیین شده خرید کنید.

به عنوان مثال ، در برخی تاریخ ها ، با خرید بیش از 50 لیر ، 10 امتیاز برای شما صرفه جویی می شود تا دفعه بعد استفاده کنید. یا مثلاً در بعضی از خرما می توانید نان ، پنیر ، زیتون و غیره بخرید.

به تخفیفات محصولات میگروس آوانتاج و بسته های ارائه شده کمپانیا گفته می شود.

سایت میگروس ترکیه

https://www.migros.com.tr/

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه