معرفی سریال ترکی سنگ آرزو دیلک تاشی : Dilek Taşı

معرفی سریال ترکی سنگ آرزو دیلک تاشی : Dilek Taşı

Dilek Taşı دیلک تاشی (سنگ آرزو) یک سریال درام جالب است که در دهه 1980 اتفاق می افتد. در آن ستارگان معروف ترکیه مانند صالح بادمچی و هازال سوباشی حضور دارند. اگر عاشق سریالهای درام هستید، این یکی برای شماست!

جزئیات

  • نام: Dilek Taşı (سنگ آرزو)
  • ژانر: درام، (دهه 1980)
  • محصول: 2023
  • کشور: ترکیه
  • روز پخش: پنجشنبه شب ها
  • کانال پخش: کانال D ترکیه
  • تهیه کننده: Yashar Irovol and Efe Irovol
  • شرکت سازنده: فیلم پاستل
  • کارگردان: آلتان دونمز
  • نویسنده: جان سینان
معرفی سریال ترکی سنگ آرزو دیلک تاشی : Dilek Taşı
معرفی سریال ترکی سنگ آرزو دیلک تاشی : Dilek Taşı

بازیگران سریال ترکی سنگ آرزو دیلک تاشی

در این سریال صالح بادمجی، هازال سوباشی، پریحان ساواش، اوزگه اوزبرک، تئومان کومباراجی باشی، الیف دوان، چیچک دیلیگیل، انگین یوکسل و افرا کاراگوز ایفای نقش می کنند.

داستان سریال ترکی سنگ آرزو دیلک تاشی

برای یک داستان دراماتیک و گیرا آماده شوید که در دهه ۸۰ میلادی ترکیه رخ می دهد. شخصیت اصلی، مصطفی، یک مرد خانواده است که برای نجات جان همسرش به ماجراجویی های باورنکردنی می پردازد.

مصطفی، در اوایل سی سالگی، به همراه همسرش جانان و دخترش جِمره در محله های فقیر نشین استانبول زندگی می کند. متاسفانه جانان خیلی مریض است و برای بهبودی نیاز به جراحی دارد. اما مصطفی پول آن را ندارد. کارخانه ای که او در آن کار می کند مدت هاست به دلیل مشکلات تعطیل شده است. مصطفی به دنبال یافتن راهی برای گرفتن پول برای جراحی است.

روزی مصطفی تصمیم می گیرد با یعقوب صاحب کارخانه روبرو شود و مزد پرداخت نشده او را مطالبه کند. او با موفقیت پول را دریافت می کند و از آن برای عمل همسرش استفاده می کند. با این حال، این اتفاق زندگی مصطفی و دخترش جمره را برای همیشه تغییر خواهد داد.

دهه هشتاد ترکی

دهه 1980 زمان مهمی در تاریخ ترکیه بود. پوشش دقیق آن رویدادها برای تهیه کنندگان تلویزیون آسان نیست، به ویژه با توجه به شرایط فعلی رسانه در کشور.

بازیگران

هزال سوباشی که پیش از این در سریال دکتر شهر بازی کرده بود و صالح بادمجی که با بازی در کلوب شناخته می شود بازیگران محبوب این سریال هستند. آنها استعداد و جذابیت خود را به صفحه نمایش می آورند.

نتیجه گیری

درام‌های دوره‌ای که یک دوره تاریخی خاص را بررسی می‌کنند همیشه جذابیت خاصی دارند. در حالی که برای این سریال ها وفادار بودن و بی طرف بودن در داستان سرایی مهم است، شبکه های ترکیه ای همیشه در این زمینه موفق نبوده اند. با این حال، دیلک تاشی به عنوان یکی از بهترین محصولات فصل پاییز متمایز است.

این سریال بر روی رابطه بین یک پدر و دختر تمرکز دارد، همراه با کمی عاشقانه. ممکن است کاملاً واقع بینانه نباشد، اما سرگرمی عالی ارائه می دهد. بازیگران با استعداد و موسیقی متن فوق‌العاده، تماشای آن را برای طرفداران درام‌های دورهمی ضروری می‌سازد.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه