زمان پخش فصل دوم سریال ترکی اسم من فرح (Adim Farah)

زمان پخش فصل دوم سریال ترکی اسم من فرح (Adim Farah)

سریال ترکی اسم من فرح ( Adim Farah ) سریالی درام‌  ترکی با بازی دمت اوزدمیر و انگین آکیورک که از شبکه فوکس ترکیه پخش می شود.

 

زمان پخش سریال اسم من فرح فصل دوم

اولین قسمت از فصل دوم نام من فرح است  چهارشنبه ساعت 20.00! یه وقت ترکیه از فوکس تی وی ترکیه

خلاصه داستان سریال Adim Farah یا اسم من فرح

سریال Adim Farah یا اسم من فرح با بازی دمت اوزدمیر Demet Özdemir و Engin Akyürek;

فرح که مجبور شد از کشورش فرار کند و با پسرش به طور غیرقانونی برای زنده ماندن تلاش کند، ناخواسته شاهد یک قتل است و زندگی آنها با طاهر لکسیز که در همان شب با او آشنا شد تلاقی می کند. برای دوستداران سریال، ترکیب بازیگران و موضوع سریال «ادیم فرح» را گردآوری کرده ایم. سریال جدید FOX TV، ادیم فرح، بازیگران و داستان آنها…

فرح (دمت اوزدمیر) یک زن 28 ساله ایرانی است. 6 سال پیش در حالی که از ایران به فرانسه فرار می کرد، مجبور شد در استانبول توقف کند زیرا متوجه شد باردار است.

او به عنوان یک فراری شروع به زندگی در ترکیه می کند. همچنین پسرش کریمشاه (راستین پاخاناد) به بیماری نادری مبتلاست. از آنجایی که سیستم ایمنی بدن از بدو تولد بسیار ضعیف است، کرمشاه در برابر بیماری ها ضعیف است. بنابراین، باید در یک محیط استریل زندگی کند.

فرح با وجود داشتن تحصیلات پزشکی به صورت غیرقانونی به عنوان نظافتچی در استانبول کار می کند. هدف فرح در زندگی این است که پسرش کریمشاه سالم شود و مانند کودکان عادی زندگی کند. او در اسرع وقت پول پس انداز می کند و درمان پسرش را کامل می کند و دوباره به فرانسه می رود.

اما دنیای فرح یک شبه زیر و رو می شود. او شاهد قتلی است که توسط مافیا در مکانی که برای نظافت می رود انجام می دهد و با طاهر لکسیز (انگین آکیورک) ملاقات می کند.

فرح به بهای جانش صحنه را پاکسازی می کند بدون اینکه اثری از خود بر جای بگذارد. اما از آنجایی که او شاهد عینی قتل است، مافیا می‌خواهد او را بکشند و این وظیفه به طاهر داده می‌شود. طاهر مردی تنهاست که با رهبر مافیا بزرگ شده است. اوضاع برای فرح سخت‌تر می‌شود وقتی معلوم می‌شود که متوفی پلیس بوده است.

طاهر و فرح نیز با احساساتی که نمی توانند در این معضل مرگ و زندگی از خود دوری کنند، آزمایش خواهند شد.

در حالی که فرح بین سکوت یا حرف زدن برای عدالت سرگردان است، طاهر باید برای اولین بار در زندگی خود درباره سرنوشت یک زن و کودک بی گناه تصمیم بگیرد.

زمان پخش سریال ترکی اسم من فرح (Adim Farah)
زمان پخش سریال ترکی اسم من فرح (Adim Farah)

زمان پخش سریال ترکی اسم من فرح (Adim Farah)

بازیگران سریال ادیم فرح یا اسم من فرح

بازیگران سریال اسم من فرح; علاوه بر Engin Akyürek  انگین آکیورک و  دمت اوزدمیر  شامل نام های قدرتمندی مانند :  Fırat Tanış، Senan Kara، Lale Başar، Oktay Çubuk و Mustafa Avkıran و Ali Sürmeli  می باشد.

دمت اوزدمیر و انگین آکورک به ترتیب در نقش فرح و طاهر بازی می کنند. فیرات تانیش کمیسر مهمت، دریا پینار آک گونول، خواهر مهمت و دوست کریمشاه است. علی سورمعلی نقش سلیمان، پدر مهمت و گونول; لاله بشار مادر پریحان، گونول و مهمت است. مصطفی اوکیران نقش علی قالیپ; در سلسانان، کارا در نقش ورا، همسر علی گالیپ و اوکتای چوبوک نقش کان، ورا و پسر علی گالیپ را بازی می کنند.

این سریال اقتباسی از The Cleaning Lady است که از شبکه فاکس آمریکا پخش می شود. این نمایش چندان به داستان اصلی وفادار نیست، اما برای محبوبیت بیشتر در ترکیه تغییر کرده است. دمت اوزدمیر بازیگر نقش فرح مورد تحسین اکثر منتقدان قرار گرفت.

نام : Adim Farah ( اسم من فرح – نام من فرح است )
ژانر : درام
محصول : ۲۰۲۳ کشور : ترکیه
روز پخش : چهارشنبه شب ها
شبکه پخش : فاکس ترکیه
تهیه کننده : سانر آیار
شرکت سازنده : O3 Medya
کارگردان : رجایی کاراگوز
نویسنده : دنیز درگی، جم کورگهچ، جنک بوغاتور

سریال اسم من فرح چند قسمت دارد

سریال ترکی اسم من فرح به تازگی شروع شده و تعداد  قسمت های آن مشخص نمی باشد.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه