بلندترین برج های استانبول

بلندترین برج های استانبول

بلند ترین برج های استانبول

در این پست قصد داریم بلند ترین برج های استانبول را مورد بررسی قرار دهیم و لیستی از آنها به همراه توضیحات مختصر برای شما همراهان گرامی فراهم آورده ایم:

متروپل استانبول (Metropol İstanbul)


این برج ۳۰۰ متری که در مرکز بین المللی اقتصاد استانبول در آتاشهیر قرار دارد شامل قسمت مسکونی، اداری و نیز مرکز خرید می باشد و علاوه بر ترکیه یکی از بلند ترین برج های اروپا نیز است.

اسکای لند استانبول (Skyland İstanbul)


برج مسکونی اسکای لند استانبول با ارتفاع ۲۸۷ متر که در کنار استادیوم سیرانتپه TT آرنا استانبول (Seyranrepe TT Arena) قرار دارد در رتبه دوم لیست بلندترین برج های استانبول قرار دارد.

برج Sapphire


این برج ۲۳۵ متری که سومین برج بلند استانبول است خدمات مسکونی و نیز مرکز خرید داشته و با منظره ۳۶۰ درجه ای اش از استانبول مشهور است.

برج İstanbul Tower 205


این برج اداری با ۲۲۰ متر ارتفاع و ۵۲ طبقه یکی از مشهورترین برج های اداری استانبول و نیز ترکیه است که در منطقه لونت (Levent) استانبول قرار دارد.

نورول لایف استانبول (Nurol Life İstanbul)


برج نورول لایف استانبول که شامل قسمت های خدماتی، تفریحی، کافه و رستوران، استخر روباز و … است با ۲۲۰ متر ارتفاع در بین بلند ترین برج های استانبول قرار گرفته است. این برج در کنار استادیوم تورک تلکوم آرنا (Türk Telekom Arena) قرار دارد و افراد علاقه مند به این امکانات می توانند جهت خرید ملک در استانبول اقدام نمایند.

برج اسپاین (Spine Tower)


اسپاین تاور برجی مسکونی در منطقه ماسلاک استانبول است که با ۲۰۲ متر ارتفاع در لیست بلند ترین برج های استانبول قرار گرفته است.

برج های Anthill Residence
این دو برج شامل قسمت های مسکونی و هتل هستند و ارتفاعشان ۱۹۵ متر است. برج های آنت هیل در منطقه بومونتی (Bomonti) قرار دارند.

برج Varyap Meridian Grand Tower
این برج در منطقه غربی آتاشهیر قرار دارد و با ۱۹۲ متر ارتفاع از مشهورترین برج های استانبول است.

برج رنسانس (Rönesans Tower)
برج اداری رنسانس در منطقه کوزیاتاعی-آتاشهیر (Kozyatağı-Ataşehir) ۱۸۶ متر ارتفاع دارد و طبقات اول آن نیز شامل رستوران و خدمات دیگر می باشد.

برج های İş Kuleleri
این برج ها که تا سال ۲۰۱۱ در رتبه اول بلندترین برج های ترکیه قرار داشتند با ۱۸۱ متر ارتفاع در منطقه بشیکتاش (Beşiktaş) استانبول قرار دارند.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه