افتتاح حساب در ترکیه در 2023 بدون اقامت داشتن

افتتاح حساب در ترکیه در 2023 بدون اقامت داشتن

افتتاح حساب در ترکیه  بدون اقامت داشتن به دلیل وجود تحریم های امروز در ایران چه برای کارهای تجاری و یا خرید ملک در ترکیه مورد نیاز است. زیرا بسیاری از ایرانیان از دریافت خدمات بانکی بین المللی محروم هستند. و افتتاح حساب در ترکیه می تواند بسیار مفید باشد. به همین دلیل نیاز به افتتاح حساب بانکی در ترکیه افزایش یافته است. ممکن است بپرسید چه نوع حساب ارزی می توانید در ترکیه باز کنید؟

چه اقامت ترکیه را داشته باشید و یا کارت اقامت نداشته باشید، می توانید از خدمات افتتاح حساب بانکی در ترکیه استفاده کنید. امکان افتتاح حساب در ترکیه بدون اقامت وجود دارد و می توانید در بانک زراعت ترکیه حساب افتتاح کنید.

ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است که این روزها یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت، مسافرت یا تجارت ایرانیان است. برای انجام هر یک از این فعالیت ها به یک حساب بانکی نیاز دارید. افتتاح حساب بانکی به شما این امکان را می دهد که کارهای مالی خود را راحت تر و ایمن تر انجام دهید. روند افتتاح حساب بانکی در ترکیه و استفاده از اقلام و امتیازات آن با قوانین و شرایط خاصی همراه خواهد بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

افتتاح حساب در ترکیه در 2023 بدون اقامت داشتن
افتتاح حساب در ترکیه در 2023 بدون اقامت داشتن

افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب بانکی در ترکیه بدون اقامت

شرایط و مراحل زیر در واقع شرایط افتتاح حساب در زراعت بانک ترکیه است زیرا این تنها بانکی است که افراد بدون داشتن اقامت می توانند در آن حساب افتتاح کنند.

  1. اولین و مهمترین نکته این است که برای افتتاح حساب باید در ترکیه و شعبه بانک مورد نظر خود حضور داشته باشید.
  2. آدرس محل سکونت را مشخص کنید ( هتل یا محل اقامت دوستان )
  3. دریافت کد مالیاتی به صورت آنلاین از اینجا
  4. خرید سیمکارت یکی از شرکتهای موبایل در ترکیه
  5. مراجعه به یکی از شعب بانک زراعت در ترکیه ترجیحا نزدیک به ادرس اعلام شده در کد مالیاتی

مدارک لازم جهت افتتاح حساب بانکی در ترکیه بدون اقامت

  1. پاسپورت
  2. کدمالیاتی
  3. سیمکارت ترکیه
  4. نصب اپلیکیشن بانک

پس از افتتاح حساب بانکی در ترکیه، بلافاصله کارت بانکی بین المللی صادر و به شما تحویل داده می شود. کل فرآیند فقط یک ساعت طول می کشد.

متاسفانه در ماه های گذشته بازکردن حساب دلاری در زراعت بانک ترکیه برای ایرانی ها مقدور نبوده و میتوانید حساب لیر یورو پوند انگلس و … به راحتی باز کنید

بانک‌های مجاز افتتاح حساب در کشور ترکیه برای ایرانیان

درصورت داشتن اقامت ترکیه با پاسپورت ایرانی میتوانید در زراعت بانک – ایش بانک – واکیف بانک و پست بانک ترکیه حساب باز کنید.

باز کردن حساب در ترکیه بسیار آسان بوده و در صورت دانستن کمی زبان نیاز به کمک افراد دیگر نیست. در صورتی که شعبه بدون کارت اقامت برای شما حساب باز نکرد با همون مدارک به شعبه دیگری از بانک زراعت در ترکیه مراجعه کنید . شعبات بانک معمولا به صورت سلیقه ای در این مورد عمل میکنند.

مالیات و کارمزد حساب‌های بانکی در ترکیه

طبق قوانین بانکی ترکیه، حساب های شخصی مشمول مالیات نمی شوند. و بانکها در ترکیه کارمزدی بابت نگهداری حساب ها دریافت نمی کند.

تراکنشهای داخل همان شعبه هیچ کارمزدی ندارد. تراکنشهای بانک همنام با شعبات مختلف در زراعت بانک حدود کمتر از دو لیر میباشد.

کارمزد تراکنشها بین بانکهای مختلف بستگی به مبلغ و نوع بانک از حدو ۴ لیر در هر تراکنش به بالا شروع میشود

ایش بانک مبلغ کارمزد بیشتری از زراعت بانک ترکیه دریافت میکند.

 انتقال پول  از ایران به حساب ترکیه

جهت انتقال پول از ایران به ترکیه باید از طریق صرافی اقدام کنید. متاسفانه به علت تحریم های ایران امکان انتقال پول از ایران به صورت مستقیم از بانکهای ایران امکان ندارد.

سایت ترکیه خانه از معتبرترین سایت ها برای راهنمایی خرید خانه در ترکیه است که به عنوان برترین تیم مشاور املاک و مستغلات در ترکیه شناخته شده است و دارای دفاتر در شهرهای استانبول، ازمیر و آلانیا می باشد. سایت ترکیه خانه و مشاوران و کارشناسان متخصص آن راهنمایی های لازم در مورد شرایط خرید ملک در ترکیه، شرایط اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه، اطلاعات لازم در مورد شهرهای ترکیه، قوانین اتباع خارجی در ترکیه و شرایط سرمایه گذاری در ترکیه و چگونگی انتقال مالی به ترکیه را به متقاضیان ایرانی علاقمند به کار و تحصیل و سرمایه گذاری در ترکیه ارائه می دهد.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه