خرید آپارتمان در رزیدانس کادیکوی استانبول

فروخته شد
خرید آپارتمان در رزیدانس کادیکوی استانبول

شرح

کادیکوی یکی از مناطق قدیمی و بسیار مشهور بخش آسیایی شهر استانبول میباشد که در چندین سال اخیر پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است . این منطقه غرب و جنوب با دریای مرمره ، از شمال با منطقه اسکودار ، از شمال شرق با منطقه آتاشهیر و از شرق با منطقه مال تپه همسایه میباشد . .

این پروژه در زمینی به مساحت 24000 متر مربع بنا شده و دارای سه بلوک مسکونی و 785 واحد مسکونی یک الی چهار خواب در اندازه و تیپ های مختلف و 26 واحد تجاری میباشد . این مجموعه در مرکزی ترین نقطه کادیکوی قرار گرفته و از دسترسی بسیار عالی برخوردار میباشد . تونل اوراسیا و بزرگراه دی – 100 ، ایستگاه متروبوس و مترو در فاصله بسیار نزدیکی از این مجموعه قرار گرفته است . تا مرکز خرید 6 دقیقه ، تا ساحل 9 دقیقه ، تا فرودگاه صبیحا 30 دقیقه ، تا بیمارستان 7 دقیقه ، تا دانشگاه مارمارا 5 دقیقه ، تا مدرسه 7 دقیقه و تا مترو و متروبوس فقط 2 دقیقه فاصله دارد .

این پروژه امکانات رفاهی بسیار مناسبی را برای آسایش و رفاه ساکنین خود در نظر گرفته است که از جمله این امکانات میتوان به نگهبانی 24 ساعته ، سالن ورزشی ، سالن اسپا ، سونا و حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و روباز ، سینما و اتاق سرگرمی ، سیستم هوشمند ، زمین بازی مخصوص کودکان و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد

علاقمندان به خرید واحد های نوساز دربخش آسیایی استانبول اطلاع دارند که قیمت املاک و مستغلات در بخش آسیایی شهر استانبول از بخش غربی آن گران تر است و به همبن دلیل توصیه میکنیم که اگر مایل به خرید واحدی با قیمت مناسب و توساز در این منطقه میباشید حتماٌ از این مجموعه بازدید کنید .

 

 

شروع قیمت ذکر شده بر اساس لیست قیمت اعلام شده از طرف شرکت ساختمانی نوشته شده است . اما توجه داشته باشید که تمام شرکت های ساختمانی بین 10 تا 12 درصد برای خریدهای نقدی به مشتریان تخفیف میدهند ، علاوه بر آن شرکت سان اند سندز در اغلب مجموعه ها  نرخ تخفیف دار ویژه ای دارد بنابراین انتخاب از شما ، دریافت بهترین نرخ از ما 

ما معتقدیم سود ما بخشی از سود شماست

بررسی اجمالی

جزئیات

به روز شده در اکتبر 16, 2021 در 12:41 ب.ظ
  • وضعیت ملک: فروخته شد

0 بررسی

مرتب سازی بر اساس:
یک بررسی بگذارید

    یک بررسی بگذارید

    مقایسه ملک ها

    مقایسه
    Turkey khane
    • Turkey khane