چگونه از ازمیر به چشمه برویم؟ | فاصله ازمیر تا چشمه

چگونه از ازمیر به چشمه برویم؟ | فاصله ازمیر تا چشمه

چشمه که یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری در ازمیر است ، در غرب ازمیر در شبه جزیره ای به همین نام واقع در مقابل جزیره ساکیز یونان واقع شده است. چشمه  با: سواحل منحصر به فرد ، قلعه باشکوه ، غذای قُمری و بستنی ساکیز (آدامس) ، محله آلاچاتی که در سراسر ترکیه مشهور است و افراد زیادی که قصد خرید ملک در ازمیر را دارند به این محله مراجعه می کنند. 

چگونه می توان به چشمه رفت؟ (نحوه دسترسی به چشمه)

چشمه ، که یکی از مناطق دیدنی اطراف ازمیر است ، از شرق توسط urla ، از شمال توسط Karaburun و از جنوب توسط دریای اژه احاطه شده است.با تقریباً 40000 نفر جمعیت ، در پی سفر گردشگران از ترکیه و سراسر جهان در ماههای تابستان ،جمعیتش 5 برابر خواهد شد.

فاصله ازمیر تا چشمه

چشمه که اولین بزرگراه ساخته شده بین مرکز استان و منطقه را دارد ، در 85 کیلومتری ازمیر واقع شده است. زمان دسترسی از مرکز ازمیر به چشمه حدود 1 ساعت است که دسترسی به آن با استفاده از بزرگراه بسیار راحت تر است.

چگونه از ازمیر به چشمه برویم؟
چگونه از ازمیر به چشمه برویم؟

چگونه از ازمیر به چشمه برویم؟

چگونه می توان از ازمیر با اتوبوس های شهرداری به چشمه رفت؟ 

با تمهیدات قانونی جدید ، مرزهای استانی به عنوان مرزهای عمده شهری پذیرفته شده اند و EShot ، شرکت حمل و نقل عمومی در ازمیر ، سفر خود را به چشمه آغاز کرده است.

با 2 اتوبوس مختلف از مرکز شهر ازمیر می توانید با اتوبوس های شهری به چشمه بروید. بنابراین ، ابتدا با اتوبوس 984 Fakhreddin Altai-urla سوار شوید و در Orla پیاده شوید ، سپس با اتوبوس 760 urla-Cheshmeh سوار شوید و به مقصد برسید.

چگونه می توان از ترمینال ازمیر به چشمه رفت؟ 

از ترمینال ازمیر به چشمه ، سفرهای مستقیم با اتوبوس انجام می شود. این اتوبوس ها پس از عبور از آلاچاتی و اورلا به پایانه چشمه از بزرگراه چشمه – ازمیر حرکت می کنند.

در تابستان این سفرها هر 30 دقیقه و در زمستان هر 60-45 دقیقه تکرار می شود. این سفر 1 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد. 

چگونه می توان از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر به چشمه رفت؟ چگونه از ازمیر به آلاچاتی برویم

نزدیکترین فرودگاه به شهر چشمه ازمیر، فرودگاه عدنان مندرس در ازمیر و فاصله فرودگاه تا مرکز چشمه 93 کیلومتر است.

بین فرودگاه عدنان مندرس در ازمیر و چشمه مسیر ویژه ای برای اتوبوس های هاوش وجود دارد. این اتوبوس ها که از فرودگاه حرکت میکنند ، از طریق بزرگراه ازمیر-چشمه و پس از عبور از آلاچاتی به چشمه می روند.

فاصله ازمیر تا آلاچاتی

فاصله ازمیر از آلاچاتی ۷۰ کیلومتر بوده و فاصله آلاچاتی تا مرکز چشمه ۱۵ کیلومتر میباشد.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه