مهاجرت به عمان با خرید ملک و دریافت اقامت

مهاجرت به عمان با خرید ملک و دریافت اقامت

با خرید ملک در عمان می توانید اقامت و مهاجرت به عمان مهمان نوازترین پادشاهی خلیج فارس را دریافت کنید. عمان واقع در جنوب شرقی شبه جزیره عربستان، یکی از امن ترین و آرام ترین کشورهای منطقه به حساب می آید. علیرغم بحران های سیاسی و اقتصادی که سایر کشورهای منطقه را تحت تاثیر قرار داده است، عمان توانسته ثبات خود را حفظ کند.

در حال حاضر بیش از 40 درصد از جمعیت این کشور را خارجی ها و مهاجران تشکیل می دهند که بیشتر آنها در شهر مسقط پایتخت زندگی می کنند. با ملکی به ارزش 650000 دلار، می توانید اقامت عمان را دریافت کرده و هر 2 تا 10 سال یکبار آن را تمدید کنید.

مهاجرت به عمان با خرید ملک و دریافت اقامت
مهاجرت به عمان با خرید ملک و دریافت اقامت

گلدن ویزای عمان یا ویزای طلایی عمان

در سال 2021، عمان برنامه ویزای طلایی خود را به عنوان بخشی از روند جهانی در اقتصادهای مشابه، به ویژه در کشورهای حاشیه خلیج فارس، برای حذف الزامات مالی برای صدور ویزا و جذب سرمایه گذاران در طول همه گیری، راه اندازی کرد. ویزای طلایی عمان به اتباع خارجی بالای 21 سال این امکان را می دهد که در صورت داشتن هر یک از شرایط زیر، اقامت خود را در این کشور از 5 به 10 سال تمدید کنند.

این برنامه گامی قابل توجه در جهت ارتقای سرمایه گذاری خارجی و رونق اقتصاد کشور است. طیف وسیعی از مزایا را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد، از جمله دسترسی به زیرساخت های کلاس جهانی کشور، مشوق های مالیاتی و یک محیط سیاسی باثبات.

برای واجد شرایط بودن برای ویزای طلایی، متقاضیان باید یکی از معیارهای زیر را داشته باشند:

شرایط برای دریافت اقامت ۵ ساله عمان:

  • سرمایه‌گذاری به مبلغ حداقل ۲۵۰.۰۰۰ ریال عمانی در اوراق‌ قرضه دولتی عمان (۶۵۰.۰۰۰ دلار).
  • خرید ملک در عمان به مبلغ حداقل ۲۵۰.۰۰۰ ریال عمان
  • سرمایه‌گذاری حداقل ۲۵۰.۰۰۰ در شرکت‌های عمانی

شرایط برای دریافت اقامت ۱۰ساله عمان:

  • سرمایه‌گذاری به مبلغ حداقل ۵۰۰.۰۰۰ ریال عمان در یک شرکت مسئولیت محدود یا شرکت سهامی بسته عمانی یا اوراق‌ قرضه دولتی عمان.
  • راه‌اندازی شرکتی در عمان و استخدام حداقل ۵۰ نیروی کار عمانی
  • خرید خانه  به ارزش حداقل ۵۰۰.۰۰۰ ریال عمان

بازنشستگان بالای 60 سال نیز می توانند مجوز اقامت 5 ساله دریافت کنند که بتوانند اقامت یا تجربه کاری قبلی در عمان را نشان دهند. برای کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در این کشور هستند، ویزای طلایی عمان الزامی است. این ویزا در درجه اول به افراد کمک می کند تا برای مدت طولانی در عمان زندگی کنند و بدون نگرانی در مورد مسائل ویزا، روی سرمایه گذاری در املاک خود تمرکز کنند. علاوه بر این، ویزای طلایی به آنها اجازه می دهد تا خانواده خود را به عمان بیاورند. علاوه بر این، ویزای اقامت 10 ساله عمان به دارنده این امکان را می دهد که دارایی خارج از منطقه پروژه توریستی برای مقاصد مسکونی، تجاری یا صنعتی داشته باشند.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه