ارزان ‌ترین محله های استانبول برای خرید خانه

ارزان ‌ترین محله های استانبول برای خرید خانه

قبل از اینکه استانبول را محلی برای زندگی و خرید ملک در استانبول در نظر بگیرید ، ممکن است بارها فکر کرده اید که آیا توانایی خرید ملک در استانبول را دارید یا آپارتمان را اجاره می کنید. با ما همراه شوید تا در این مورد بیشتر بدانید و با ارزان ترین مکان های استانبول برای خرید ملک آشنا شوید. 

ارزان‌ ترین محلات استانبول ؛ اسن‌یورت (Esenyurt)

ارزان ‌ترین محله های استانبول برای خرید خانه

ارزان ترین منطقه استانبول برای خرید ملک در حال حاضر منطقه اسن‌یورت است. محله ای با مجتمع های بزرگ و پروژه های عمرانی جدید که چهره سابق این منطقه را تغییر داده است. پروژه های اسن‌یورت گاهی اوقات شامل بیش از 1000 واحد آپارتمان از جمله واحدهای تجاری و مراکز خرید است.

مجتمع های همسایگی جمهوری از نظر منطقه شهری از نظر موقعیت بسیار مطلوبی هستند. با توجه به قیمت مناسب این منطقه ، مهاجران از جمله ایرانیان تمایل زیادی به زندگی در اسنیورت دارند.

Arnavutkoy آرناواتکوی

Arnavatkoy منطقه ای تغریبا ارزان در استانبول است که در نزدیکی فرودگاه جدید این شهر ، بعد از باشاک شهیر قرار دارد.

اما به طور کلی Arnavatkoy یک محله مورد علاقه برای ترک های غیر بومی در استانبول است و مهاجران از ملیت های دیگر معمولاً هستند.

Silivri

شهرت منطقه‌ی سیلیوری در استانبول است  به خاطر تولید لبنیات و دامداری است.

ارزان ‌ترین محله های استانبول برای خرید خانه
ارزان ‌ترین محله های استانبول برای خرید خانه

این منطقه در غرب استانبول واقع شده است و به دلیل مجاورت با دریای مرمره دارای امکانات ورزشی برای ورزش های آبی است. برای خرید ملک در نقره ،  Silivri یکی از ارزانترین محلات استانبول است.

Beylikduzu

Beylikdüzü بیلیکدوزو  یکی از مناطق با قیمت مناسب در استانبول است. 

این منطقه در نزدیکی اسن‌یورت قرار دارد ، اما جمعیت مهاجر غیر ترکی کمتری دارد. از امکانات شهری نسبتاً خوبی برخوردار است و به دلیل برنامه ریزی منظم شهری ، آپارتمان ها با فاصله ساخته می شوند و فضا و امکانات شهری در وضعیت نسبتاً استانداردی قرار دارند. بیلیکدوزو یکی از ارزان ترین محلات استانبول است.

Sancaktepe

در بخش آسیا یی استانبول، منطقه سنجاک تپه واقع شده است که در سال 2009 با یک شهرداری ، بیمارستان و امکانات جداگانه به منطقه ای مستقل تبدیل شد.

این منطقه همچنین از محله هایی تشکیل شده است که کیفیت ملک در همه آنها یکسان نیست ، اما برای کسانی که برای سرمایه گذاری به استانبول می آیند ، می تواند برای خرید ملک ایده آل باشد. منطقه سنجاک تپه دارای جاذبه های تاریخی بسیاری است که این محله را به منطقه ای تبدیل کرده است که گردشگران برای بررسی دقیق تر شهر استانبول را انتخاب می کنند.

Avcilar

آوجیلار در منطقه اروپا و در فاصله 27 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. آوجیلار یکی از مناطقی است که با پروژه ها و ساخت های اخیر توسعه ، به منطقه ای ارجح برای خرید ملک ارزان تبدیل شده است.

وجود بزرگراه هایی نظیر (E5) در این منطقه و مراکز مهم صنعتی و دانشگاه ها ، این منطقه را از نظر کیفیت زندگی در رده مطلوب قرار داده است. آوجیلار یکی از مناطق شاد و زنده است و به دلیل توسعه صنعت در آن ، بسیاری از رستوران ها و کافه ها در 10 محله این منطقه تأسیس شده اند که پذیرای افراد محلی و غیر محلی است.

Sultanbeyli

در قسمت آسیایی شهر و در مجاورت محله‌ی سنجاک ‌تپه منطقه‌ سلطان بیلی با پانزده محله واقع شده است.

این منطقه قبلاً به عنوان محل اقامت سلطان از آن یاد می شد و امروزه به دلیل جاده های ارتباطی ، یکی از مهمترین مناطق استانبول است.

Esenler

با 16 محله ، اسنلر یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول است که می تواند برای هر کسی که علاقه مند به کشف جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده است جذاب باشد.

این منطقه در همسایگی قاضی عثمان پاشا و باگسیلار یکی از مناطق نسبتاً ارزان استانبول است و به عنوان یکی از مناطق خوب برای زندگی در نظر گرفته شده است .

مانند همه مناطق در حال رشد استانبول ، بسیاری از مجموعه های مسکونی مدرن را می توانید در این منطقه پیدا کنید.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه