مهمترین بزرگراهها و اتوبان های استانبول

مهمترین بزرگراهها و اتوبان های استانبول

شهر استانبول از ساخت بزرگراه ها که مایه حیات آن هستند ، استقبال می کند. این جاده ها از زمان ساخت تا به امروز مفهوم حمل و نقل را تغییر داده اند ، چرا که میتوانند نقاط داخلی و خارجی شهر را به یکدیگر متصل کنند ، به ویژه اینکه دارای موقعیت استراتژیک مهمی برای مردم استانبول هستند تا بیشترین استفاده را از آنها داشته باشند. بزرگراه هایی که تعداد آنها به بیش از 50 بزرگراه رسیده و از برجسته ترین این بزرگراه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
—————————-

بزرگراه TEM در استانبول

این یکی از مهمترین شاهراههای طولانی در ترکیه محسوب می شود ، زیرا بخش آسیایی و اروپایی استانبول را به یکدیگر متصل می کند که در میان مردم استانبول به E80 معروف است از پل فاتح سلطان محمت بر روی بسفر شروع می شود و به چاتالجا ختم می شود ، به عنوان جاده TEM شناخته می شود.

بزرگراه E-5

جاده بین المللی E5 عصب اصلی حمل و نقل بین تمام جاده های استانبول است و مسیر E5 از منطقه بیوکچمجه آغاز می شود ، سپس منطقه بیلکدوزو ، با عبور از منطقه فاتح، به طرف آسیایی استانبول می رسد.

بزرگراه باسین اکسپرس

این جاده عصب مرکزی استانبول در نظر گرفته شده است. این جاده در منطقه باسین اکسپرس واقع شده است که یکی از مهمترین مقاصد سرمایه گذاری در ترکیه است. این جاده علاوه بر جاده اصلی فرودگاه در دو نقطه مختلف با هر دو جاده اصلی “TEM” و “E5” تلاقی می کند. این جاده همچنین میزبان مراکز تجاری عظیم و گروهی از پروژه های برجسته املاک و مستغلات است.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه