سریال ترکی سه سکه Üç Kuruş یا سه کروش

سریال ترکی سه سکه Üç Kuruş یا سه کروش

آمادگی برای مجموعه اکشن جدید شو تی وی به نام Üç Kuruş بعد از چوکور به شیوه ای پر تب و تاب ادامه می یابد. سریال سه سکه نیز مانند چوکور ، توسط Ay Yapım فیلمبرداری می شود و ماه اکتبر منتشر خواهد شد. در عین حال انتخاب بازیگران سریال با دقت زیادی انجام می شود.

سریال سه سکه ، که توسط سینان اوزتورک کارگردان چوکور فیلمبرداری می شود ، مانند سریال قبلی Ay Yapım مملو از اکشن و احساسات خواهد بود. برای این سریال هازال سوباشی  Hazal Subaşı ، که قبلاً نقش نهیر را در چوکور بازی می کرد ، در حال مذاکره است.

گفته می شود که انتقال دیگری از چوکور به سریال Kurç Kuruş انجام می شود. بر اساس ادعاها ، آیتاچ اوسان، بازیگر نقش مِکِه در چوکور ، جهت بازی در سریال سه سکه در حال مذاکره است.

این بازیگر ۳۱ ساله اولین تجربه صفحه نمایش خود را با مجموعه تلویزیونی Dokanlar ارائه کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه مالتپه ، دانشکده هنرهای زیبا ، گروه تئاتر ، این بازیگر در سریال Kalp Atışı ایفای نقش کرد که در آن گوکان آلکان و اویکو کارایل نقش های اصلی را بر عهده داشتند.

اوسان شخصیت دست راست یاماچ ، در سریال چوکور بود ، جایی که او در سال ۲۰۱۷ در گروه بازیگران قرار گرفت. شخصیت وی، به عنوان یک فرد قوی و شجاع در سریال ظاهر شد. همچنین ناوسان نقش اصلی سریال تلویزیونی Vahşi Şeyler را ایفا کرد که برای پلتفرم Exxen فیلمبرداری شد.

مشخص نیست که آیتاچ اوسان در صورت قبول پیشنهاد کاری چه نقشی را در سریال سه سکه ایفا خواهد کرد. با این حال ، منتظر می مانیم و می بینیم چه میشود.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه