خرید گیفت کارت استیم والت لیر ترکیه

خرید گیفت کارت استیم والت لیر ترکیه

 با خرید استیم والت لیر ترکیه میتوانید به لیر ترکیه اکانت استیم خود را شارژ کنید و از بین هزاران محصول شبکه ی استیم خرید خود را انجام دهید.

Steam استیم یک شبکه اجتماعی است اما افراد عادی در آن حضور ندارند و فقط کسانی که به بازی های رایانه ای علاقه مند هستند که گیمر نامیده می شوند در آن فعالیت دارند.

برای کسانی که در این زمینه فعال نیستند ، ممکن است این سوال پیش بیاید که گیمرها در چه مواردی از کارت هدیه ترکی SteamWalt استفاده می کنند؟

می توان گفت مهمترین ویژگی Steam برای کاربران خود دانلود بازیهای اصلی است اما کاربران می توانند قبل از بدانلود بازی مورد نظر ، نسخه آزمایشی رایگان بازی را داشته باشند و سپس پس از تایید خرید ، بازی را انجام دهند.

گفتنی است برای استفاده از گیفت کارت گیفت کارت استیم والت لیر ترکیه Steam Walt Turkish باید از حساب اکانت ترکیه استفاده کنید.

با استفاده از کارت عضو شتاب می توانید اعتبار مورد نیاز خود را به صورت لیر ترکیه به راحتی خریداری کنید. این کارت های هدیه دیجیتال هستند و در واقع پس از خرید ، آنچه در اختیار شما قرار می گیرد کد شارژ است.

توجه داشته باشید که برای شارژ حساب خود باید از واحد پول لیر ترکیه استفاده کنید.

این کارتها در مبالغ

10 لیر 32.800 تومان

20 لیر تماس بگیرید

50 لیر تماس بگیرید

100 لیر تماس بگیرید

200 لیر تماس بگیرید

قابل خرید میباشند.

برای اطلاع از نحوه خرید و تحویل آنی گیفت کارت استیم والت لیر ترکیه از ساعت 11 ظهر الی 1.30 بامداد از طریق تلگرام و واتساپ در تماس باشید.

گیفت کارت اسلیم والت ترکیه تاریخ انقضا ندارد و برای هر زمانی قابل استفاده است.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه